Podjetje Netflix je konec lanskega leta osvežilo svojo ponudbo. Uvedlo je posebno obliko naročniškega paketa, ki je tudi cenovno najugodnejša. V zameno za nižjo ceno se uporabniku med predvajanjem video vsebin prikazujejo oglasi.
Podjetje Netflix je konec lanskega leta osvežilo svojo ponudbo. Uvedlo je posebno obliko naročniškega paketa, ki je tudi cenovno najugodnejša. V zameno za nižjo ceno se uporabniku med predvajanjem video vsebin prikazujejo oglasi. Po besedah podjetja naj ti oglasi ne bi bili pretirano moteči.
Najcenejša naročnina na klasični Netflix v Evropi trenutno znaša 8,99 evra, z uvedbo oglasov pa je ta postala nekoliko nižja. Za Netflix z oglasi je namreč treba odšteti le 5,49 evra. Ti so trenutno omejeni na štiri minite za vsako uro predvajanja videoposnetkov. Netflix predvaja različne reklamne oglase, tako da se vseskozi ne ponavlja eden ali dva, kar naj bi vsaj nekoliko izboljšalo uporabniško izkušnjo. Zanimivo in uporabniku prijazno je tudi, da oglasov ni med predvajanjem vsebin, ko so te javnosti na voljo prvič.
Kot vse kaže se je cenejši Netflix prikupil že več kot petim milijonom uporabnikov po vsem svetu. Še bolj zgovorno je dejstvo, da jim je to uspelo doseči zgolj v prvih šestih mesecih od uradne najave. Povprečna starost uporabnikov, ki se odločajo za cenejšo naročnino, pa znaša 34 let. Zanimiv je tudi podatek, da se za cenejši Netflix z oglasi trenutno odloča kar četrtina novih naročnikov, kar je preseglo tudi najbolj optimistične napovedi. Zato bo Netflix novo naročnino najverjetneje postopoma uvedel v vseh državah, v katerih je prisoten.
VIR: Računalniške novice