V Narodni galeriji v Ljubljani je sinoči gostoval multimedijski performans italijanske blagovne znamke Colmar. Soorganizator dogodka je bil generalni uvoznik kultnih oblačil za Slovenijo in Hrvaško, Bora Sport Group iz Izole.

V Narodni galeriji v Ljubljani je sinoči gostoval multimedijski performans italijanske blagovne znamke Colmar. Soorganizator dogodka je bil generalni uvoznik kultnih oblačil za Slovenijo in Hrvaško, Bora Sport Group iz Izole. Gosti iz sveta mode, nekdanji in sedanji vrhunski športniki, predstavniki športnih zvez, ambasadorji blagovne znamke Colmar, diplomati ter poslovni partnerji so na razstavi najbolj ikoničnih oblačil in fotografij zgodovinskih prelomnic, slavili visoki jubilej legendarnega proizvajalca vrhunskih športnih oblačil in urbane mode.

 
»Častimo blagovno znamko, spoštujemo zgodovino, a le z odločnim pogledom v prihodnost lahko dosežemo zastavljene cilje, ki jih usmerjamo v izboljšanje proizvodnih procesov,   inovativnost in trajnostne koncepte. Znotraj podjetja širimo prodajni asortima in izboljšujemo uporabniško izkušnjo, hkrati pa krepimo vezi z našimi distributerji po vsem svetu,« je v uvodnem nagovoru povedal vodja prodaje in marketinga v Colmarju, Stefano Colombo, sicer predstavnik že četrte generacije tega družinskega podjetja iz Monze.
 
Blagovna znamka Colmar razvija in zapoveduje tekstilne trende ter inovira procese izdelave oblačil neprekinjeno od leta 1923. Njenim, tehnično popolnim športnim oblačilom, sledi cela Evropa. Po Colmarjevi viziji se ozirajo ZDA. Prisoten je na Japonskem. V njej je prepoznala presežke tudi slovenska alpska smučarska reprezentanca. Vse večja je Colmarjeva navzočnost tudi na področju urbane mode. Njegov dolgoletni partner je izolsko podjetje Bora Sport Group. Generalni uvoznik Colmarja za Slovenijo in Hrvaško je že več kot 10 let. Direktor podjetja Bora, Robert Šterpin, se je tako predstavnikom Colmarja kot poslovnim partnerjem zahvalil za zaupanje, pri čemer je  poudaril, da uspeh na trgu kreirajo zadovoljni kupci in športniki, zato se bodo v podjetju še naprej trudili za visoko raven podpore tako prodajalcem kot športnim zvezam in klubom.    
 
Sinonim za inovativnost, vzdržljivost in trajnost
 
Sto let neprekinjenega delovanja in zavezanosti odličnosti sta za družinsko podjetje velik dosežek. Slalomiranje med izrednimi razmerami turbulentne preteklosti – leta 1929 finančna kriza, kmalu zatem druga svetovna vojna, pravkar končana pandemija, na obzorju pa že podnebne spremembe, energetska kriza in inflacija – ga niso in ga ne bodo ustavile. Italijanski Colmar se z razvojno vizijo in predanostjo poslanstvu uspešno kosa z mnogimi izzivi že 100 let. Pomembna gradnika podjetja, ki je od začetka do danes v 100-odstotni družinski lasti in z močno zastopanostjo družinskih članov na vodstvenih funkcijah ter vključenostjo v odločevalskih procesih, sta zanesljivost in inovativnost. Protagonist med proizvajalci vrhunskih smučarskih in prostočasnih oblačil tako ostaja trdno zasidran v areni ustvarjalne svobode, estetske rasti in finančne uspešnosti. Predanost snegu ima v DNK-ju, zadnjih dvajset let pa  funkcionalne materiale in elegantne kroje, podpisane z brezčasno klasiko, načrtno širi v urbano modo.
 
Z roko v roki z vrhunskimi športniki 
 
Če se ozremo nazaj, na stvaritve italijanske blagovne znamke prestižnih oblačil Colmar, ne moremo mimo navdihov ekipe oblikovalcev, med katerimi do danes modno galaksijo presegajo s tehnično daleč najbolj izpopolnjenimi smučarskimi oblačili. Že četrta generacija družine Colombo tesno sodeluje z vrhunskimi športnicami in športniki. Ni skrivnost, da pri razvoju oblačil za vrhunske športnike prisluhnejo njihovim idejam in jih dosledno upoštevajo. Pod uradnim pokroviteljstvom Colmarja, poleg slovenske, smučata še italijanska in francoska smučarska reprezentanca.
 
Od vrhunskih športnikov so se dogodka v Narodni galeriji udeležili tudi osvajalci najbolj prestižnih lovorik. Bojan Križaj, Jure Košir in Robert Kranjec ter aktualni smučarski asi Štefan Hadalin, Žan Kranjec, Gloria Kotnik, Rok Marguč in Tim Mastnak.
Dogodek, ki ga je vodil Peter Poles, je kulinarično obogatil chef  Tomaž Kavčič, pevski pečat je dodala vsestranska umetnica, Astrid Kljun scenarijsko in režijsko pa je nad projektom bdela Metka Albreht. Metka in Tomaž sta vrsto let tudi Colmarjeva ambasadorja.
 
***ZGODOVINSKI PRELET NAJPOMEMBNEJŠIH COLMARJEVIH MEJNIKOV***
 
Prvi mejnik
»Izdelano v Italiji« je sinonim za izjemne, pogosto manj znane zgodbe o družinah, intuiciji, delu in viziji. Iz teh delcev je stkana Colmarjeva matrica. Ime blagovne znamke je akronim imena in priimka ustanovitelja, Maria Colomba, in je obveljal vse do danes. Prvi izdelek, ki sta ga ustvarila zakonca Colombo, še ni bilo oblačilo, temveč klobuk. Monza, od koder izvira družina Colombo, leži na obrobju Milana, v 30. letih prejšnjega stoletja pomembnem evropskem tekstilnem centru, specializiranem za klobuke in gamaše.
 
Drugi mejnik
Po letu 1930 je sledila razširitev proizvodnje v kombinezone iz odpadnih tkanin, za delavce na bencinskih črpalkah, pri čemer sta zakonca nevede uporabljala koncept recikliranja, kar je dandanes trend v proizvodnji tekstila.
 
Tretji mejnik
Petdeseta leta dvajsetega stoletja so bila za Colmar prelomna. Žena Maria Colomba, Irma Colombo, po poklicu šivilja, je ustvarila prvo ergonomsko in aerodinamično obleko v zgodovini in s tem za vedno povezala Colmar s snegom in z vrhunskimi smučarji. Obleka je legendarnemu italijanskemu smučarju Zenu Colòju omogočila, da je osvojil zlato medaljo v smuku na olimpijskih igrah v Oslu leta 1952. Navdih za obleko je črpala iz ženskega steznika. Od takrat naprej vrhunski športniki ne smučajo več v ohlapnih hlačah in volnenih jopah na gumbe.

VIR: P&S SVETOVANJE d.o.o.