Med Ivančno Gorico in Novim mestom, ob lokalni cesti, se nahaja prodajno mesto Trebnje, ki je postalo več kot le običajna točka za oskrbo z gorivom. To prodajno mesto izstopa zaradi svoje srčnosti, prijaznosti in gostoljubnosti, ki ju zaposleni vsakodnevno izkazujejo svojim strankam.

Med Ivančno Gorico in Novim mestom, ob lokalni cesti, se nahaja prodajno mesto Trebnje, ki je postalo več kot le običajna točka za oskrbo z gorivom. To prodajno mesto izstopa zaradi svoje srčnosti, prijaznosti in gostoljubnosti, ki ju zaposleni vsakodnevno izkazujejo svojim strankam. PM Trebnje ponuja še nekaj posebnega – edinstveno živahnost in ščepec humorja, zahvaljujoč zanimivim sosedom in nepogrešljivim maskotam, sosedovim kozicam.


Prodajno mesto, kjer nikoli ni dolgčas

PM Trebnje je srednje veliko prodajno mesto, ki ga vsakodnevno napolnjuje energija petih redno zaposlenih in štirih študentov, ki se pridružijo ekipi, ko je potrebna dodatna pomoč. Kraj je edinstven zaradi zanimivih sosedov – na eni strani je nočni klub, na drugi pa parkirišče za avtodome, kar prispeva k vedno pestri atmosferi. Zaposleni pa z veseljem sprejmejo tudi zanimive obiskovalke – kozice, ki so prava atrakcija in stalnica na prodajnem mestu. 

Poslovodja Katarina Smerdel Kocijan poudarja, kako raznolike so stranke, ki obiščejo PM Trebnje: »Naše prodajno mesto obišče velik raznolik krog strank, od lokalnih prebivalcev, tranzitnega prometa do tujcev. Veseli smo vsake stranke, ki nas obišče, tudi če pride samo na stranišče. Naše prodajno mesto dela drugačno od drugih predvsem to, da smo prijazni in vedno pripravljeni pomagati. To se kaže tudi v tem, da imamo vedno več lokalnih strank, ki se rade vračajo na naše prodajno mesto.«


Dinamika, ki temelji na spoštovanju in zaupanju

Ekipa na PM Trebnje deluje kot dobro naoljen stroj že od zgodnjih jutranjih ur, ko se odpre prodajno mesto in stranke že čakajo na svoje storitve. Najpomembnejše vrednote, ki jih zaposleni negujejo, so spoštovanje, zaupanje in srčnost, tako med seboj kot tudi do strank. »Srčnost kažemo na ta način, da smo vedno prijazni in ustrežljivi do naših strank. Enkrat na mesec ima vsak od nas na sestanku možnost povedati, če je kje kakšna težava, in skupaj poiščemo rešitve za nastale situacije,« poudarja poslovodja Katarina. 


Zadovoljna stranka je najboljša stranka 

Moto ekipe je, da je zadovoljna stranka najboljša stranka. Trenutno stranke najraje kupujejo gorivo, tobačne izdelke, loterijske srečke, hladne pijače in kavo, ki je izjemno priljubljena. Prodajno mesto Trebnje je znano tudi po svojih zabavnih anekdotah, ki se zgodijo med delovnimi dnevi. Ena izmed njih vključuje mamico, ki se je morala vrniti s sinčkom, ker je neutolažljivo jokal, da hoče videti kozice – vendar na žalost tistega dne niso prišle na obisk. Druga zgodba vključuje dedka in vnuka, ki sta se trudila prepričati dedka, naj vzame navijaške zapestnice, a so ga na koncu le prepričali, da je popustil in osrečil vnuka.


Več kot le delo

Poslovodja Katarina poudarja, da se v ekipi zavedajo, da ne more biti vsak talentiran na vseh področjih, zato se njihov kolektiv dobro dopolnjuje. »V prostem času se družimo med seboj, kolikor nam to dopuščajo naši urniki. Prav tako nam tudi kakšna veselica ne uide, čeprav moramo zgodaj zjutraj vstati za službo,« dodaja. Za zaposlene na PM Trebnje delo na Petrolu ni le služba, ampak priložnost za srečevanje z različnimi ljudmi in izkušnje, ki jih sicer ne bi doživeli. Petrol kot delodajalec ponuja veliko priložnosti za karierni napredek in zaposleni cenijo, da jim nikoli ni dolgčas. PM Trebnje pa ostaja prostor, kjer se prijaznost in živahnost združita v prijetno izkušnjo za vsakega obiskovalca.

VIR: Petrol