Prodajno mesto Ptuj Dornavska se uveljavlja kot zgled odlične skupinske kulture, kjer so dobri odnosi, sodelovanje in timsko delo ključnega pomena. V srcu najstarejšega slovenskega mesta s skoraj 24.000 prebivalci deluje ekipa šestih zaposlenih, ki jo že 20 let vodi poslovodja Drago Ertl.

Prodajno mesto Ptuj Dornavska se uveljavlja kot zgled odlične skupinske kulture, kjer so dobri odnosi, sodelovanje in timsko delo ključnega pomena. V srcu najstarejšega slovenskega mesta s skoraj 24.000 prebivalci deluje ekipa šestih zaposlenih, ki jo že 20 let vodi poslovodja Drago Ertl. So kot velika družina, ki se medsebojno spoštuje, je srčna in ustvarjalna. »Zaupamo si, in vse to je prava osnova za vrhunsko timsko delo. Delo s strankami pa je raznoliko in polno zanimivih dogodkov in izzivov,« poudarjajo zaposleni. 

Delovni dan začnejo s skupnim pitjem kave, ki je postala že njihova vsakodnevna rutina. »Tako začnemo dan, spijemo kavo, malo pokramljamo,« razloži Drago. Pritrdijo mu tudi drugi: »Naša kava je najboljša!« Toda delo na Petrolu presega zgolj ta užitek. Zaposleni se počutijo kot del velike družine, kjer sodelujejo, si medsebojno pomagajo, se šalijo in povezujejo – tudi zunaj delovnega časa. »Pogosto organiziramo srečanja, piknike, udeležujemo se maškar in koncertov,« pove Drago, ki je ponosen, da je njegova ekipa tako povezana. V decembru imajo celo poseben običaj – organizirajo velik piknik pri Blažu Vozliču doma. »To so najboljši pikniki. Dobimo se pri nas doma in se dogaja – od jutra do večera. Tako da lahko pridejo zaposleni iz vseh treh izmen.« 


Ko delo postane način življenja  

Blaž se je po štirih letih študentskega dela odločil nadaljevati kariero na Petrolu, predvsem zaradi močne povezanosti v ekipi. »Res smo povezani, kot nekakšni družinski člani smo. Zelo radi si pomagamo,« pojasni, dodaja pa, da mu je bilo delo na Petrolu že praktično položeno v zibelko, saj njegov oče dela kot prodajalec že od svojega 18. leta. Oče je tudi tisti, ki je najbolj zaslužen, da mu je ta služba tako prirasla k srcu. »Rekel mi je: 'Če sem jaz, potem lahko tudi ti. Poskusi, pa boš videl, kako je.' In res, tudi meni je bilo takoj všeč.« Petrol pa je za oba več kot le služba: »Tudi doma se veliko pogovarjava o Petrolu, to je res v nas.«

Jasmin Perc je svojo kariero začel na Petrolu kot študent, danes pa je že 19 let del ekipe. Vztrajati toliko časa ni bilo težko, saj mu je delo v izjemno veselje. Ne le zaradi ekipe, ki jo opisuje kot najboljšo na svetu, ampak tudi zaradi strank. »Naše stranke so odlične, veliko je tudi rednih, tako da se res že dobro poznamo. Včasih nam iz hvaležnosti tudi kakšno kavico počastijo pa seveda tudi mi njim. Na splošno zelo rad delam z njimi.« Poznavanje strank je tako poglobljeno, da besede postanejo odveč – ko stranka vstopi skozi vrata, Jasmin že ve, kaj bo naročila. 


Povezani tudi skozi dobrodelnost 

Zaposleni so ponosni na aktivno sodelovanje v dobrodelnih akcijah. Drago pove: »Poteka donacija Naša energija povezuje, v kateri vsako prodajno mesto prispeva pomoči potrebnim v lokalni skupnosti. Tudi zaposleni pomagamo pri različnih delih in se vključujemo v kakšne akcije.« Zavedajo se, da je vračanje družbi ključno, zato enotno sodelujejo in se povezujejo s svojimi sokrajani. 

VIR: Petrol