S„PlanRadar Connect“ do izboljšane avtomatizacije programske opreme brez potreb po kodiranju in predhodni digitalni integraciji
Ljubljana, 19 april 2022. - PlanRadar, ena od vodilnih evropskih platform za digitalno dokumentacijo in komunikacijo v gradbeni industriji na trgu nepremičnin, je integracijske sposobnosti programske opreme še izboljšal z novostjo PlanRadar Connect.
Ob podpori vodilne platforme za avtomatizacijo poslovanja Workato je cilj PlanRadar Connecta izboljšati načine povezovanja tehnoloških rešitev, ki uporabnikom PlanRadarja zagotavljajo nemoteno sinhronizacijo z drugimi aplikacijami brez potrebe po zapletenem kodiranju.
Novost bo uporabnikom rešitev PlanRadar zagotovila večjo prilagodljivost. Združitev njihove obstoječe programske opreme in delovnih procesov z nagrajeno funkcionalnostjo platforme Workato bo PlanRadarjevim uporabnikom pomagala prihraniti čas, izboljšati hitrost in natančnost dela, hkrati pa se izogniti kopičenju podatkov, kar škoduje učinkovitosti.
Tudi nedavni krog financiranja serije B, v katerem je PlanRadar pridobil 69 milijonov dolarjev sredstev, veliko pomaga in zagotavlja razvojno-raziskovalno službo podjetja, hkrati pa podpira financiranje novega tehnološkega središča in specializiranega tima za inovacije izdelkov za hitro in preprosto medoperabilnost z drugimi programi.
Domagoj Dolinšek, soustanovitelj podjetja PlanRadar in član predstavništva uprave, je pudaril: »Gradbena industrija se v digitalni dobi še naprej razvija, zato je postalo iskanje učinkovitih načinov za avtomatizacijo delovnih procesov ključno za izboljšanje izvedbe projektov in poslovne uspešnosti. To je bil katalizator za PlanRadar Connect.”
»Želimo izboljšati interoperabilnost, odstraniti ovire zaradi nezdružljivosti, ki se pojavljajo ob uporabi več tehnoloških rešitev. Te ustvarjajo nedoslednosti v podatkih, podvajajo procese in povzročajo le dodatno delo. Z ustvarjanjem preprostega načina prepletanja obstoječe tehnologije lahko podjetja delajo pametneje in dosežejo višjo raven natančnosti pri izkoriščanju podatkov. To je bolj povezan pristop in nekaj, za kar bi si morala prizadevati širša industrija." verjame Dolinšek.
Novo funkcionalnost bo mogoče uporabljati preko obstoječe programske opreme API (Application Programming Interface), kar bo omogočilo hitrejšo in lažjo integracijo z več kot 200 vnaprej vgrajenimi priključki, kot so Outlook, Dropbox, Jira, SAP in Microsoft Dynamics.
V okolju, kjer je izmenjava podatkov ključnega pomena za uspeh projekta, lahko PlanRadar Connect tudi spodbuja višjo raven komunikacije in sodelovanja med ekipami ter ustvari neprepustno revizijsko sled odločanja v tem procesu.
»Gradbena industrija želi čim bolj povečati učinkovitost. Zato povpraševanje po hitri avtomatizaciji delovnih tokov, ki povezujejo ekipe v pisarni in na terenu v vseh fazah življenjskega cikla gradbenega projekta, rase. PlanRadar Connect je odličen primer Workatove nizkokodne/brezkodne platforme, ki vsem zagotavlja enostavno ustvarjanje avtomatizacije po meri za premikanje kritičnih projektnih informacij in nalog med PlanRadarjem in več kot 200 drugimi kritičnimi poslovnimi aplikacijami,“ pa je podčrtal Gautham Viswanathan, glavni produktni direktor pri Workato.
Kot je povzel Dolinšek: »Če želi gradbena industrija doseči kakovostne in ažurne evidence informacij skozi celoten življenjski cikel sredstva in resnično sprejeti digitalno preobrazbo, se mora najprej lotiti vprašanja tehnološke združljivosti, ki trenutno ovira napredek.“
»To je le najnovejši korak v nenehnem razvoju naše programske opreme, ki jo dnevno uporablja že 100.000 strokovnjakov v več kot 60 državah. Veselimo se pozitivnih povratnih informacij naših strank, ko bodo začele uvajati PlanRadar Connect v svoje obstoječe programske rešitve,« je še dodal.
###
O podjetju PlanRadar
PlanRadar je Software as service (SaaS) rešitev za digitalno dokumentacijo in komunikacijo v gradbeni industriji in trgu nepremičnin. Uporablja se lahko za upravljanje z napakami in nalogami, vzdrževanje, gradbene preglede, gradbeno dokumentacijo, primopredaje in drugo. Z uporabo spletne aplikacije ali aplikacij za vse pametne telefone in tablične računalnike (iOS, Android in Windows) lahko ekipe delijo digitalne tlorise ali modele BIM, komunicirajo in sledijo vsem vrstam informacij. Z digitalizacijo delovnih tokov PlanRadar zmanjša pogostost napak, prihrani čas vsem vpletenim stranem in omogoča ogromno povečanje učinkovitosti: stranke poročajo, da prihranijo do 7 delovnih ur na teden. Podjetje s sedežem na Dunaju v Avstriji zdaj več kot 14.500 strankam iz več kot 60 držav omogoča sledenje, povezovanje in reševanje vseh gradbenih in nepremičninskih projektov po vsem svetu.
O podjetju Workato
Workato je vodilna platforma za avtomatizacijo podjetij. Workato, ki je priznan kot vodilni na tem področju, je edina poslovna platforma, ki tako podjetjem kot IT omogoča integracijo njihovih aplikacij, avtomatizacijo poslovnih tokov in doseganje poslovnih rezultatov v realnem času brez ogrožanja varnosti in upravljanja. Več kot 7000 vodilnih svetovnih blagovnih znamk in najhitreje rastočih inovatorjev zaupa Workatu. Za več informacij obiščite www.workato.com ali se povežite z nami na družbenih omrežjih:
Blog: http://www.workato.com/blog
Skupnost poslovnih sistemov: https://systematic.workato.com/
Twitter: http://www.twitter.com/workato
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/workato
PR: Grayling