Peugeot nadaljuje oglaševalsko akcijo »Nasvet strokovnjaka«, v kateri na humoren način prikazuje, kaj vse gre lahko narobe, če vzdrževanje vozila prepuščamo nepreverjenemu serviserju.
Peugeot nadaljuje oglaševalsko akcijo »Nasvet strokovnjaka«, v kateri na humoren način prikazuje, kaj vse gre lahko narobe, če vzdrževanje vozila prepuščamo nepreverjenemu serviserju.
Drugi del Peugeotove oglaševalske akcije »Nasvet strokovnjaka« predstavlja nadaljevanje celostne komunikacijske platforme pooblaščenih servisov Peugeot, ki jo je pripravil generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot v Sloveniji P Automobil Import v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop.
Akcija je sestavljena iz serije treh oglasov (ki so že vidni na televizijskih zaslonih, spletu in družbenih omrežjih), v katerih v vlogi lokalnega avtomehanika nastopa stand-up komik Rok Bohinc, ki na humorističen način niza argumente, zakaj je bolje zaupati avtomobil pooblaščenim Peugeotovim strokovnjakom.
»Lastniki pogosto svoje vozilo po izteku garancije zaupajo lokalnim serviserjem, saj stavijo na nižjo ceno. Veliko rabljenih (sploh starejših) avtomobilov tako servisirajo ljudje, ki niso nujno vešči zahtevnejših popravil, ne zagotavljajo transparentnosti, nimajo ustrezne opreme ali pa za svoje storitve ne izdajajo računa in garancije, kar lastnike vozil lahko na koncu drago stane. Oglaševalska akcija zato ponovno nagovarja lastnike avtomobilov, naj vzdrževanje vozila raje zaupajo pooblaščenim Peugeotovim strokovnjakom,« so povedali v podjetju P Automobil Import.
VIR: MM
VIR: MM