V decembru TAM-TAM v sodelovanju s partnerji že 10. leto zapored pripravlja družbeno odgovorno akcijo »Petarde? Ne, hvala!«, s katero širšo javnost nagovarjamo k opustitvi pirotehnike.
Tudi tokrat se osredotočamo na neprijetne posledice, ki jih zaradi pirotehnike doživljajo naši hišni ljubljenčki. Hkrati pa ne zanemarjamo ogrožajočih učinkov, ki jih ima uporaba petard na njihove uporabnike in okolje.
Približujemo se cilju!
Veseli nas, da smo v 10 letih angažiranega dela s skupnimi močmi dosegli več kot 85 % Slovencev. 11 slovenskih občin se je odpovedalo ognjemetu, število pa raste tudi letos. V desetletju obstoja projekta se je 6 največjih trgovcev odreklo prodaji pirotehnike. Vedno več mladih razume škodljive posledice ter se odpoveduje uporabi petard. Z letošnjo kampanjo slavimo dosežke preteklih let, hkrati pa se zavedamo, da kljub vsakoletnim uspehom žal še nismo na cilju.
Zato smo ponovno združili moči. Kampanji se je pridružilo več kot 50 partnerjev – institucij, organizacij, medijev in vidnih posameznikov z najrazličnejših vetrov – z enim samim ciljem, da petardam dokončno rečemo, »NE, HVALA!«.
Umetnine, ki zažigajo
V ta namen smo zdaj že dobro znane junake naše kampanje, Ptiča, Psa in Mačko, tokrat upodobili s pomočjo smodnika. Z »gunpowder artom« smo na belo platno nanesli smodnik in z njim izrisali naše tri glavne like. Smodnik je z nežnim plamenom zapečatil ilustracije, ki smo jih kasneje digitalizirali ter pripravili za tisk mestnih plakatov in spletne vsebine. Z drugimi besedami – ustvarili smo umetnine, ki zažigajo!
Našega glavnega sovražnika smo tokrat uporabili za dober namen, brez pokov in škodljivih posledic. Živali, protagonistke naše kampanje, se bodo tako letos v malo drugačni podobi ponovno oglasile s plakatov, družbenih omrežij, TV-zaslonov ter uporabnike s pozitivnimi sporočili nagovorile, da se petardam dokončno odpovedo.
PETARDE? NE, HVALA! SOUSTVARJAMO
TAM-TAM, A1, Lidl, NLB, Zavarovalnica Triglav
KREATIVNA ZASNOVA
Luna \ TBWA
VSI SODELUJOČI
Drama ∙ Mestno gledališče Ljubljansko ∙ Glej ∙ 10KA, klub smeha ∙ Prešernovo gledališče Kranj ∙ Mednarodni grafični likovni center ∙ Narodna galerija ∙ Muzej in galerije mesta Ljubljane ∙ Etnografski muzej ∙ Art kino mreža ∙ Kino Domžale ∙ Filmsko gledališče Idrija ∙ Kino Pivka ∙ Kino Velenje ∙ Kino Vrhnika ∙ Kulturni dom Cerknica ∙ Zavod za kulturo delavski dom Trbovlje ∙ Sokolski dom Škofja Loka ∙ Knjižnica Toneta Seliškarja ∙ Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota ∙ Mestna knjižnica Ljubljana ∙ Layerjeva hiša ∙ Ljubljanski grad ∙ TrainStation SubArt ∙ Hiša otrok in umetnosti ∙ Narodni dom Maribor ∙ Zeleni zabojček ∙ Ekologi brez meja ∙ Petka za nasmeh ∙ Animal Angels ∙ Društvo za zaščito živali Pomurja ∙ Hrtji svet Podgorje ∙ Veterina Dobro – Grosuplje ∙ Zavod Naš kuža ∙ Gasilska zveza Slovenije ∙ Gasilska brigada Ljubljana ∙ Policijska postaja Kranj ∙ Mestna občina Ljubljana ∙ Občina Mengeš ∙ Občina Murska Sobota ∙ Občina Črnomelj ∙ Občina Krško ∙ Občina Kamnik ∙ Občina Nova Gorica ∙ Marjetica Koper ∙ GA kuhinje ∙ ŠOU ∙ ŠOUM ∙ POP TV ∙ RTV ∙ Nova 24 ∙ Večer ∙ Demokracija ∙ Žurnal24 ∙ Radio Študent
Približujemo se cilju!
Veseli nas, da smo v 10 letih angažiranega dela s skupnimi močmi dosegli več kot 85 % Slovencev. 11 slovenskih občin se je odpovedalo ognjemetu, število pa raste tudi letos. V desetletju obstoja projekta se je 6 največjih trgovcev odreklo prodaji pirotehnike. Vedno več mladih razume škodljive posledice ter se odpoveduje uporabi petard. Z letošnjo kampanjo slavimo dosežke preteklih let, hkrati pa se zavedamo, da kljub vsakoletnim uspehom žal še nismo na cilju.
Zato smo ponovno združili moči. Kampanji se je pridružilo več kot 50 partnerjev – institucij, organizacij, medijev in vidnih posameznikov z najrazličnejših vetrov – z enim samim ciljem, da petardam dokončno rečemo, »NE, HVALA!«.
Umetnine, ki zažigajo
V ta namen smo zdaj že dobro znane junake naše kampanje, Ptiča, Psa in Mačko, tokrat upodobili s pomočjo smodnika. Z »gunpowder artom« smo na belo platno nanesli smodnik in z njim izrisali naše tri glavne like. Smodnik je z nežnim plamenom zapečatil ilustracije, ki smo jih kasneje digitalizirali ter pripravili za tisk mestnih plakatov in spletne vsebine. Z drugimi besedami – ustvarili smo umetnine, ki zažigajo!
Našega glavnega sovražnika smo tokrat uporabili za dober namen, brez pokov in škodljivih posledic. Živali, protagonistke naše kampanje, se bodo tako letos v malo drugačni podobi ponovno oglasile s plakatov, družbenih omrežij, TV-zaslonov ter uporabnike s pozitivnimi sporočili nagovorile, da se petardam dokončno odpovedo.
PETARDE? NE, HVALA! SOUSTVARJAMO
TAM-TAM, A1, Lidl, NLB, Zavarovalnica Triglav
KREATIVNA ZASNOVA
Luna \ TBWA
VSI SODELUJOČI
Drama ∙ Mestno gledališče Ljubljansko ∙ Glej ∙ 10KA, klub smeha ∙ Prešernovo gledališče Kranj ∙ Mednarodni grafični likovni center ∙ Narodna galerija ∙ Muzej in galerije mesta Ljubljane ∙ Etnografski muzej ∙ Art kino mreža ∙ Kino Domžale ∙ Filmsko gledališče Idrija ∙ Kino Pivka ∙ Kino Velenje ∙ Kino Vrhnika ∙ Kulturni dom Cerknica ∙ Zavod za kulturo delavski dom Trbovlje ∙ Sokolski dom Škofja Loka ∙ Knjižnica Toneta Seliškarja ∙ Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota ∙ Mestna knjižnica Ljubljana ∙ Layerjeva hiša ∙ Ljubljanski grad ∙ TrainStation SubArt ∙ Hiša otrok in umetnosti ∙ Narodni dom Maribor ∙ Zeleni zabojček ∙ Ekologi brez meja ∙ Petka za nasmeh ∙ Animal Angels ∙ Društvo za zaščito živali Pomurja ∙ Hrtji svet Podgorje ∙ Veterina Dobro – Grosuplje ∙ Zavod Naš kuža ∙ Gasilska zveza Slovenije ∙ Gasilska brigada Ljubljana ∙ Policijska postaja Kranj ∙ Mestna občina Ljubljana ∙ Občina Mengeš ∙ Občina Murska Sobota ∙ Občina Črnomelj ∙ Občina Krško ∙ Občina Kamnik ∙ Občina Nova Gorica ∙ Marjetica Koper ∙ GA kuhinje ∙ ŠOU ∙ ŠOUM ∙ POP TV ∙ RTV ∙ Nova 24 ∙ Večer ∙ Demokracija ∙ Žurnal24 ∙ Radio Študent
VIR: Tam Tam