Paloma je ob svoji 150. letnici v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavila novo oglaševalsko akcijo, v kateri kupcem sporoča, da je ob pomembnih življenjskih prelomnicah vedno ob njih.
Paloma je ob svoji 150. letnici v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavila novo oglaševalsko akcijo, v kateri kupcem sporoča, da je ob pomembnih življenjskih prelomnicah vedno ob njih.
Kratek opis akcije: Palomina zgodba se je začela leta 1837 v majhni sladkogorski tovarni papirja s šestdesetimi pari pridnih rok. »Vse od takrat z nenehnimi inovacijami in skrbno oblikovanimi izdelki presegamo pričakovanja svojih uporabnikov. 150-letna zavezanost kakovosti nas ločuje od konkurence, saj zagotavljamo vrhunske izdelke, na katere se lahko stranke zanesejo. Tako kot na prijatelje. Zato je Paloma kot naša najboljša prijateljica že 150 let. Tukaj je, ko brišemo solze smeha ali žalosti, ko polijemo skodelico čaja in ko želimo polepšati praznični pogrinjek,« pravijo v Palomi.
Ravno dolgoletna zanesljivost je bila izhodišče za glavno sporočilo oglaševalske akcije: Paloma je tukaj vedno, ko jo potrebujemo – tako kot najboljša prijateljica, ki nas spremlja v vseh življenjskih trenutkih.
Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje, prodajna mesta, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Katarina Tokarova, Barbara Petovar in Maša Gujt
Direktorica naročnika: Inesa Grobler
Vodja projekta: Satin Papež
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Tekstopiski: Katarina Ferk in Tina Križaj
Strateški planer: Goran Lang
Umetniška direktorica: Anja Korenč
Oblikovalec: Janez Vizjak
Video produkcija: Square me
Režiser: Luka Štigl
VIR: MM