Za novo podobo tekmovanja Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je poskrbela ekipa, ki jo vodita kreativni direktor Aleš Kočevar in umetniška direktorica Katja Gaspari.
Za novo podobo tekmovanja Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je poskrbela ekipa, ki jo vodita kreativni direktor Aleš Kočevar in umetniška direktorica Katja Gaspari.
V podjetju Europlakat, ki je organizator tekmovanja, so pri snovanju komunikacijske podobe Outstanding 2023 tokrat k sodelovanju povabili samostojne kreativne in umetniške direktorje ter manjše oblikovalske studie. Med devetimi prispelimi predlogi so se po tehtnem premisleku in glasovanju komisije odločili za predlog, ki »z izstopajočim in opaznim motivom odseva duha tekmovanja Outstanding ter izpostavlja dejstvo, da je zunanje oglaševanje medij za eno čutilo – vid je vse, kar potrebujemo, da prepoznamo njegovo veličino.«
VIR: MM