Inovativno podjetje Mikro+Polo, ki se ukvarja z rešitvami za laboratorije, je navdušilo uporabnike družbenih omrežij z nadvse zabavnim videoposnetkom, ki je pravzaprav zaposlitveni oglas.

Inovativno podjetje Mikro+Polo, ki se ukvarja z rešitvami za laboratorije, je navdušilo uporabnike družbenih omrežij z nadvse zabavnim videoposnetkom, ki je pravzaprav zaposlitveni oglas.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Direktor podjetja Mikro+Polo Marko Podgornik Verdev ni le idejni vodja oglasa, ampak je v kratkem filmu prevzel tudi glavno vlogo. Do celotne kreativne zasnove so v podjetju prišli zaradi trenutne zaposlitvene situacije v Sloveniji. »Na trgu delovne sile se bije krvav boj za talentiran kader. Razpisi za delovna mesta so vedno bolj kreativni; nekateri delodajalci prosta delovna mesta oglašujejo na velikih obcestnih plakatih, nekateri z radijskimi oglasi. V podjetju Mikro+Polo si prizadevamo, da smo vedno korak pred drugimi in tako se je nekega dne na sestanku o kadrovanju ob viharjenju idej porodila tudi ideja o najbolj predrznem zaposlitvenem oglasu,« je razložil za bralce MM-a. In tako je s pomočjo sodelavcev v treh minutah na humorističen način in s pretiravanjem v kostumografiji pokazal vse, kar ponujajo zaposlenim.

ZAPOSLENI USTVARILI OGLAS OD IDEJE DO REALIZACIJE

Idejo so v ekipi nekaj tednov pilili do potankosti, nato pa so se lotili dela. »Nekega marčevskega sobotnega dopoldneva smo se zaposleni v Mikro+Polo prelevili v igralce, kostumografe, režiserje, statiste in podobno ter z besed prešli v akcijo,« pove sogovornik.

Pri tem poudarja, da sta se ideja in scenarij v celoti porodila v glavah zaposlenih. »Na to smo še posebej ponosni; zasluga za ta oglas gre izključno Mikropolovcem.« Seveda popolnoma brez pomoči ni šlo: »Za ličenje drag queena je poskrbela mariborska vizažistka Ksenija Pehlič; za snemanje in montažo pa je odgovoren Gal Vivat iz Viva Visuals.«

OGLAS PREPLAVIL DRUŽBENA OMREŽJA

Oglas e že širi po družbenih omrežjih, kot so LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook in YouTube, Mikropolovci pa ga bodo uporabljali tudi na svoji spletni strani ob vsaki objavi prostih delovnih mest.

DO RASTI LE S PREMIKANJEM MEJA

»Filmček ima v štirih dneh po objavi skupaj že več kot 80.000 ogledov. Odziv je nad vsemi pričakovanji, saj smo prejeli neverjetno število pozitivnih komentarjev,« navdušeno pove direktor podjetja. Kot dodaja, so še posebej ponosni, da oglas ni dosegel le primarnega namena, torej pridobiti čim več nadarjenih sodelavk in sodelavcev, temveč so komentarji dokazali tudi to, da se moramo kot družba začeti zavedati, da lahko rastemo samo s premikanjem meja, za kar pa potrebujemo drznost in pogum.

VIR: MM