Izšla je 2. samostojna izdaja Imenika slovenskih digitalnih agencij, ki ga ustvarjalci projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije izdajajo že od samega začetka.

Izšla je 2. samostojna izdaja Imenika slovenskih digitalnih agencij, ki ga ustvarjalci projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije izdajajo že od samega začetka.

»Digitalni imenik izdajamo kot del dosjeja WEBSI že od samega začetka projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije. S tem, ko so prijave na tekmovanje vztrajno rasle, smo iz leta v leto razpolagali z vse več agencijami oziroma podjetji, ki ponujajo digitalne rešitve. Gre za klasičen primer 'spin-offa', v našem primeru 'spin-offa' največjega tekmovanja za digitalne projekte pri nas,« je odločitev o izdaji imenika digitalnih agencij za MM pojasnil Matija Škof, direktor projekta WEBSI. Kot dodaja, so od naključnih sogovornikov vedno pogosteje slišali, da izvajalce najdejo ali iščejo prav v dosjeju WEBSI ali v imeniku agencij. »V bistvu se sploh nismo zavedali, s kakšnim 'kapitalom' razpolagamo, in ideja, da se imenik izdaja samostojno, se je rodila kar sama po sebi.«

PRED DESETIMI LETI 70 AGENCIJ, ZDAJ ŽE SKORAJ 200

Po njegovih besedah se število digitalnih agencij z rastjo potreb po digitalnih rešitvah vsako leto povečuje. Prvo leto, leta 2012, je bilo v imeniku okrog 70 agencij, letos pa jih je že 196. »Vpis v imenik seveda ni pogojen s prijavo na tekmovanje in je brezplačen. Želimo ponuditi kredibilno in uporabno bazo ponudnikov digitalnih rešitev. Iskreno smo veseli, ko slišimo, da je prav naš imenik pripomogel k novim uspešnim partnerstvom,« je še povedal Škof.

VIR: Marketing Magazin