Največji športni dogodek, olimpijske igre Pariz 2024, bo tudi letos potekal ob podpori Vise, ki je svetovni olimpijski partner že od leta 1986.

Obenem Visa podpira športnike s programom Team Visa, kateremu se je letos prvič v zgodovini pridružil tudi slovenski kajtar Toni Vodišek, ki ga na olimpijskih igrah čaka nastop v jadralski disciplini Formula kajt. Kombinacijo Vise, olimpijskih iger in zgodbo lokalnega olimpijskega športnika so v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana povezali v komunikacijsko strategijo, s poudarkom na komunikaciji na družbenih omrežjih.

»S komunikacijo na družbenih omrežjih, predvsem na Instagramu, se želimo približati mlajšim ciljnim skupinam, predvsem generaciji Z in mlajšim milenijcem. Predstaviti jim želimo Viso kot znamko, ki navdihuje, podpira in omogoča priložnosti, da začnejo nekaj novega, se preizkusijo v nečem novem, razvijejo in odkrijejo nove strasti, se podajo na pot do uspeha preko vpogleda v spektakularnost olimpijskih iger, športnega vzdušja, energije ter možnosti, da so del tako velikega dogodka,« pravijo snovalci akcije.

Skupnosti pomagajo z usmerjanjem in navdihovanjem, kakor trener navdihuje in podpira športnike na njihovi poti do največjih iger. »Želeli smo mladim približati idejo, da se z vztrajnimi majhnimi koraki daleč pride, ne glede na strast, ki jo gojijo, in jo prikazati na primeru resnične zgodbe uspeha domačega športnika kajtarja Tonija, športnega zgleda iz majhnega mesta Koper. S prisotnostjo na lokalnih dogodkih, kot je Street Art Fest Koper, smo hoteli tudi širiti skupnost – ne le preko športa, ampak tudi preko umetnosti in glasbe, s katero se poistoveti predvsem generacija Z,« še pravijo.

/
/
/
/

Elementi kampanje
: objave (slike in video posnetki) na Instagramu in Facebooku

Predstavnici naročnika
: Tijana Vesel in Aurora Toma

Direktorica projekta
: Petra Hočevar

Komunikacijska strategija:
Maja Michieli in Petra Hočevar

Upravljanje družbenih omrežij:
Urška Glavan

Izvedbeno oblikovanje
: Robert Lupše

Medijska strategija in zakup
: Tilen Debeljak (Starcom - Publicis Groupe)

Začetek oglaševalske akcije
: marec 2024

VIR - MM MARKETING MAGAZIN