IMAMO TO! PEKING PRIHAJAMO!

Zimska olimpijska kampanja »Imamo to! Peking prihajamo!« je nadaljevanje zelo uspešne kampanje  »Imamo to! Imamo Tokio!«, ki jo je Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ),  pripravil za olimpijske igre v Tokiu in je bila najbolj prepoznavna olimpijska kampanja OKS do sedaj, prejela  pa je tudi prestižno SPORTO nagrado.  

Pri kreiranju kampanje za olimpijske igre v Pekingu, sta tako kot za olimpijske igre v Tokiu sodelovali agenciji  Herman in partnerji in ArnoldVuga, ki sta se skupaj z OKS-ZŠZ odločili, da skozi mega navijaški mozaik  športnikom pokažemo, da imajo izjemno veliko podporo v Sloveniji. Mega navijaški mozaik je sestavljen iz  fotografij nosilcev Slovenske bakle, ki so pred olimpijskimi igrami v Tokiu baklo ponesli skozi 211 slovenskih  občin in pokazali, da Slovenci zelo radi ustvarjamo olimpijske vsebine in vedno podpiramo naše olimpijce.  Na drugi strani pa so lahko navijači v mega navijaški mozaik oddali svoje fotografije podpore tudi v jesenski  digitalni akciji, ki jo je OKS pripravil skupaj z nekdanjim odličnim olimpijcem Filipom Flisarjem. Prav zato je  glavni moto kampanje: NAŠI USPEHI SO SESTAVLJENI IZ VAŠEGA NAVDUŠENJA. 

»Imamo to! Peking prihajamo!« je postal nosilni slogan kampanje, ključnik pri vseh vsebinah na družanih  omrežjih pa ostaja, tako kot med olimpijskimi igrami v Tokiu #imamoto. Priznani grški umetnik Charis Tsevis,  ki je sodeloval tudi z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami in športnimi klubi, je v mozaiku upodobil  najboljšega slovenskega smučarskega skakalca Anžeta Laniška, izjemno smučarko Ilko Štuhec, najboljšo  sprinterko v smučarskem teku v prejšnji sezoni Anamarijo Lampič in najboljšega moškega zimskega  olimpijca v Sloveniji ter trikratnega dobitnika olimpijske medalje Žana Koširja. 
Prepričani smo, da v vseh 41 športnikih, ki  bodo zastopali Slovenijo na olimpijskih igrah v  Pekingu živi pogum, ponos in moč, da dosežejo cilje. Navijači smo tisti, ki jim lahko  pomagamo, da jih uresničijo skupaj z nami.  Prav zato so uspehi naših športnikov  sestavljeni iz navdušenja slovenskih navijačev, kar je uprizorjeno tudi v Mega navijaškem  mozaiku. 
PR: OKS