Na SOF-u bo upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice že tradicionalno podelil priznanje za oglaševalsko osebnost, ki jo bo letos prejel Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu. Preverite, kdo vse je doslej dobil to ugledno nagrado.
Na SOF-u bo upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice že tradicionalno podelil priznanje za oglaševalsko osebnost, ki jo bo letos prejel Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu. Preverite, kdo vse je doslej dobil to ugledno nagrado.
Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.
To leto gre nagrada v roke Alešu Muhiču, ki po mnenju UO SOZ sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov ter tako sodeluje pri razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše v Sloveniji. Ta je o prejetem nazivu za MM povedal: »Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek; je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner na slovenskem oglaševalskem trgu.« Kot je še dodal, ideje ne prihajajo vedno le z njegove strani, a ima vseeno močno željo, da so s podjetjem v koraku s časom in tako premikajo meje na slovenskem prostoru. »Navdihujejo nas tudi oglaševalci in agencije in z njimi poganjamo kolesje naprej in učimo druge.«
POGLED V PRETEKLOST
Lani je oglaševalska osebnost postal Mitja Tuškej, strateg in partner pri Formitas skupini, ki že več kot 35 let sooblikuje marketinško stroko v Sloveniji. Tuškej je eden od najbolj priznanih strategov tržnih znamk v regiji, agenciji Formitas pa je predan že 30 let. Svojo pot v Formitasu je začel kot direktor projektov, bil štiri leta direktor medijske agencije, vseh zadnjih dvajset let pa je strateg tržnih znamk.
Leto prej je stanovsko nagrado na septembrski izvedbi SOF-a dobil Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita, ki je v svoji tridesetletni karieri deloval tako na področju komunikacij in marketinga kot tudi korporativnega upravljanja. Izkušnje je pridobival v podjetjih SPEM, Petrol in AT Kearney, v letu 2007 pa je prvič prevzel vlogo direktorja podjetja, in sicer Fructala. Sledila sta vodenje Žita in nato Mercatorja, danes pa uspešno krmari med izzivi podjetja Panvita, skupine, ki zaposluje več kot 600 ljudi.
Leta 2020 je priznanje za oglaševalsko osebnost prejel Marko Kolbl, direktor in solastnik podjetja Europlakat ter ustanovitelj in lastnik radijskih postaj Hitradio Center in Rock Radio, leta 2019 pa Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas. Leta 2018 je oglaševalska osebnost leta postal Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske in glavni direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi, leta 2017 je ta čast pripadla nekdanjemu generalnemu direktorju medijske hiše Pro Plus Pavlu Vrabcu, leta 2016 pa je SOZ ta laskavi naziv podelil Špeli Levičnik Oblak, takratni direktorici agencije Luna\TBWA in regijski direktorici TBWA CEE Adriatic.
VIR: MM