Kakšne jesenske oglaševalske akcije pripravljajo, smo tokrat preverili pri blagovnih znamkah Argeta, Pivka in Delamaris.

Kakšne jesenske oglaševalske akcije pripravljajo, smo tokrat preverili pri blagovnih znamkah Argeta, Pivka in Delamaris.

»Argeta se je s svojim pozicijskim sloganom Dobra stran kruha skozi več kot 20 let slogana dodobra zasidrala v zavest potrošnikov in postala neločljivo povezana s kruhom. In jesen bomo zopet posvetili kruhu,« pravijo. V sodelovanju z Mercatorjem in Pekarno Grosuplje in vpogledi etnologa Janeza Bogataja pripravljajo prav poseben družbeno odgovoren projekt, ki bo v znamenju ozaveščanja o pomembnosti ohranitve avtohtonih rastlinskih vrst, potrošnike pa bodo razveselili s »Slovenskim kruhom«, pripravljenim po edinstveni recepturi iz slovenskih žit, zmletih v slovenskih mlinih. Spekli ga bodo slovenski peki, prodajal pa se bo ekskluzivno v trgovinah Mercator.

S projektom »Slovenski kruh« tako podpirajo Slovensko rastlinsko gensko banko, ki ohranja lokalna semena. Najdragocenejša (ki se skrivajo tudi v edinstveni recepturi »Slovenskega kruha«) pa bodo shranili v Svetovni semenski banki Svalbard, globoko v arktičnem krogu. Projekt se širi tudi izven slovenskih meja, saj bodo lokalni kruh ustvarili tudi v Bosni in Hercegovini in Srbiji, avtohtona semena žit pa prav tako shranili v Svetovni semenski banki.

RAČEK JUNIOR RAZVESELJUJE OTROKE

Argeta Junior, priljubljena znamka paštet, pripravljenih posebej za otroke, ki jih obožujejo tudi mladi po srcu, pa je v novo šolsko leto ponovno vstopila z mislijo na najmlajše. Raček Junior iz televizijskih in spletnih oglasov vabi k sodelovanju v nagradni igri, ki bo mlade v Sloveniji in regiji razveselila s številnimi nagradami.

Za konec jeseni pa pri Argeti obljubljajo prav posebno poslastico. Vrhunsko linijo paštet Argeta Exclusive bo obogatila nova kulinarična mojstrovina izpod rok slovenskega, z Michelinovo zvezdico nagrajenega chefa, ki iz lokalnih zgodb ustvarja nepozabno kulinarično izkušnjo vrhunske kuhinje. »Katerega, pa naj ostane še skrivnost,« pravijo in obljubijo, da bo izzival naše brbončice.

PIVKA: ZA VSE, KI JIH IMATE NAJRAJE

Pivka bo v jesenskem času v medijih nastopila z oglaševalsko akcijo, v središču katere bo prenova izdelkov pakiranega piščančjega mesa, o kateri smo že pisali tudi  MM-u. Hkrati bodo izpostavili nove izdelke, ki jih na trg uvajajo v prihajajoči jesensko-zimski sezoni. »Z novo podobo embalaž pakiranega piščančjega mesa in novo komunikacijo želimo utrjevati pozicijo in hkrati repozicionirati blagovno znamko Pivka. Kampanjo bo mogoče opaziti na vseh večjih medijskih kanalih, s poudarkom na videoformatu,« pravijo.

»RIBE ZA V HRIBE« Z »NAJPREJ DIGITALNO« KAMPANJO

Pri Delamarisu že od sredine avgusta predstavljajo novo komunikacijsko platformo »Ribe za v hribe«, kjer v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije spodbujajo k razpršenemu obisku slovenskih gora. Pripravili so ideje za pohode v manj znane kotičke Slovenije, kjer ni planinskih koč. Tam so njihove ribje konzerve odlična izbira za malico iz nahrbtnika. »Gre za 'digital first' kampanjo, z oglasi na spletu in družbenih omrežjih, kjer je v ospredju pesem oz. hribje viže, ki prinesejo dobro voljo in veselje. Hribje viže je bilo slišati tudi po vseh radijskih postajah. V teku so tudi sodelovanja z vplivneži, ki so aktivni pohodniki in ljubitelji narave,« povejo in dodajo, da v septembru pripravljajo nacionalno oglaševalsko akcijo za blagovno znamko Delamaris.

»Z image televizijskim in radijskim oglasom se predstavljamo kot specialisti za ribje dobrote, kjer zveste kupce spomnimo na naše najbolj prodajane skuše z zelenjavo in skušine filete; s produktnimi različicami pa izpostavljamo prednosti in situacije uporabe naših novih ribjih solat Delamaris. V vseh spotih tudi izpostavimo in povabimo k preizkusu odlične nove ribje solate Skuša Balance, ki je pravkar prišla na trgovske police,« pravijo in vabijo k ogledu oglasov na svojem YouTube kanalu.

VIR: MM