V poletnih mesecih zasledimo malo ali skoraj nič resnih in pomembnih vsebin v medijih, zato govorimo o obdobju kislih kumaric.

To pomeni, da so teme vzporedne z letnim časom – sproščene in lahkotne, posledično mediji po navadi pripravljajo oz. posredujejo vsebine iz arhivske baze. Enako delamo pozimi doma, ko nimamo več zaloge sveže zelenjave in iz ozimnice jemljemo že vnaprej pripravljene kisle kumarice. 

"Frazemi čas kislih kumaric, obdobje kislih kumaric in sezona kislih kumaric so verjetno prevzeti po nemškem izrazu Sauregurkenzeit v pomenu ‘poletno poslovno zatišje’.
Ta se nanaša na kumarice, ki so  priljubljena jed Berlinčanov v poletnih mesecih" (Fran, 2022).

RAZMERJE V MEDIJIH
Delež objav v medijih.
Na infografiki vidimo, da se je besedna zveza "kisle kumarice" v večji meri (73 %) pojavila na spletu: spletne strani, portali, blogi ... V tisku smo zasledili 27 % vseh objav na izbrano besedo meseca.  Največ objav besedne zveze "kisle kumarice"smo zasledili na spletnih portalih slovenskenovice.si in dnevnik.si 

Vodilni spletni portali.


KAJ PA SADJE?

Glede na rodovite in plodne mesece smo razsikovali tudi drugo aktualno sadje in zelenjavo. V spodnjem grafu vidimo, da je kislim kumaricam v medijih po številu objav sledil krompir (433 objav), nato bučke (404 objave), borovnice (218 objav) in še breskve z 154 objavami v preteklem mesecu juliju.
Sadje v medijih.


Ne pustite, da drugi vedo več o vas. Bodite zmagovalec panoge!
Osnova za izdelavo infografike je zbirka objav v slovenskih izbranih medijih. V njej je lahko na kratko in v preglednih grafikonih in tabelah predstavljena statistika objav za izbrano obdobje, povzame pa se lahko tudi ključne besede in teme, o katerih so mediji najpogosteje poročali.

Ne veste, katera storitev je prava za vas? 
Preverite tukaj.

Press Clipping d.o.o.