Slovenska hiša v Parizu bo v ponedeljek, 29. julija, gostila t. i. delavnico (workshop) slovenskega turizma.
Slovenska hiša v Parizu bo v ponedeljek, 29. julija, gostila t. i. delavnico (workshop) slovenskega turizma. Na dogodku, ki ga pripravlja Slovenska turistična organizacija (STO), bo okoli 30 francoskim turističnim agentom in organizatorjem potovanj odlično slovensko turistično ponudbo predstavilo sedem slovenskih turističnih destinacij in združenj. Gre za prvega od dveh poslovnih dogodkov slovenskega turizma ob robu tokratnih olimpijskih iger. Drugega bo STO izvedla 10. avgusta, namenjen pa bo medijem.
Parizu se bodo z otvoritveno slovesnostjo danes začele olimpijske igre, na katerih bo z najštevilčnejšo reprezentanco doslej močno zastopana tudi Slovenija. Dan kasneje bo sledilo svečano odprtje Slovenske hiše v parku La Villette. Že v ponedeljek, 29. julija, pa bo Slovenska hiša gostila prvega od dveh dogodkov, namenjenih slovenskem turizmu.
Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je pred začetkom olimpijskih iger poudarila: »Odmevni mednarodni športni dogodki predstavljajo odlično priložnost za učinkovito nagovarjanje tako strokovne in poslovne kot tudi splošne javnosti. Olimpijske igre z mnogimi vrhunskimi slovenskimi športniki, pa tudi nedavno zaključen Tour de France s slovenskim junakom Tadejem Pogačarjem, zagotavljajo veliko dodatno pozornost Sloveniji kot državi, v kateri so globoko zakoreninjeni šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote. Lahko bi rekli, da francoski turisti v zadnjem obdobju na novo odkrivajo Slovenijo. Lani smo zabeležili kar 29-odstotno zvišanje števila prenočitev francoskih gostov v primerjavi z doslej najuspešnejšim letom 2019, v prvi polovici letošnjega leta pa se trend nadaljuje z 28-odstotno krepitvijo. Slovenski turizem Francoze navdušuje zlasti s ponudbo aktivnosti v čudoviti naravi, z odlično gastronomijo ter z bogatimi doživetji kulture, k rasti trga pa pomembno prispevajo tudi dobre letalske povezave med državama.«
Workshop slovenskega turizma, katerega osrednji del so dvostranska srečanja med slovenskimi destinacijami in produktnimi združenji ter francoskimi organizatorji potovanj in turističnimi agencijami, je odlična priložnost za krepitev obstoječih in vzpostavljanje novih poslovnih partnerstev.
Drugi poslovni dogodek slovenskega turizma ob robu olimpijskih iger bo potekal v soboto, 10. avgusta. Ta dan v Slovenski hiši bo namenjen predstavitvi Slovenije tujim medijem.
VIR - STO