Družbena omrežja se nenehno spreminjajo in razvijajo, zato je pomembno, da so oglaševalci na tekočem z vsemi spremembami. Z vami bomo v naslednjih dneh delili nekaj novosti.

Družbena omrežja se nenehno spreminjajo in razvijajo, zato je pomembno, da so oglaševalci na tekočem z vsemi spremembami. Z vami bomo v naslednjih dneh delili nekaj novosti.

TIKTOK DODAL MOŽNOST BESEDILNE OBJAVE: PREOBRAT ZA USTVARJALCE

TikTok je dodal novo obliko objave, ki ustvarjalcem odpira dodatno možnost pisnega izražanja. Gre za besedilno objavo, s katero se lahko uporabniki razpišejo do kar 1.000 znakov.

Tako se lahko na platformi, ki je do zdaj spodbujala predvsem videovsebine, izražajo tudi v pisni obliki in v spekter ustvarjalnih možnosti dodajo poezijo, besedila pesmi ali pa na primer recepte.

Nova posodobitev samo uradno potrjuje in spodbuja razvijanje že ustaljenega trenda, pri katerem uporabniki delijo slike poezije ali drugih besedil. Popolno za ustvarjalce, ki se ne želijo izpostavljati pred kameri, se pa radi pisno izrazili tudi na platformi, s katero lahko dosežejo več ljudi. K objavam lahko dodajajo glasbo, nalepke in ključnike.

Morda bo besedilna objava koristna tudi za vaše potrebe. Možnost za besedilno objavo je nad gumbom za snemanje, poleg izbire za posnetek in sliko.

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam lahko pridružite na dogodku
Dan_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga marca 2024 organizira Marketing magazin.

Tudi na lanskem Dnevu_d smo se posvetili TikToku, ko je
Jesse Ketonen, uradni partner TikToka ter soustanovitelj in direktor podjetja Shook Digital, postregel z nasveti, kako izboljšati uspešnost in učinkovitost ustvarjanja vsebin na TikToku. Primož Oberč, ustanovitelj agencije WeAreTikTok, pa je obiskovalcem predstavil zmagovalno strategijo za TikTok v letu 2023.

VIR: MM Marketing Magazin