V času pred prazniki pri agencijah vsako leto preverimo, kako kreativne so bile pri pripravi novoletnih poslovnih daril.
»Z novoletnimi darili v ENKI podpiramo partnerje, ko želijo premakniti meje. Kanalizirani energijski simboli so letos izbrali upodobitev na živahne nogavice, ki jih prejemnik obuje glede na potrebe dotičnega dne. Kadar išče vizije, izbere simbol orla, za srčnost samoroga, za modrost in prizemljevanje idej drevo in igrivost delfina. Teče že tretje leto, ko v praksi prepoznavamo vlogo tovrstnih energijskih podpornikov v smeri zavestne manifestacije, zato te z radostjo delimo s partnerji. Naj vam leto 2023 prinaša polno izkušenj, ki vas notranje bogatijo.«
»V Red Orbitu živimo dejstvo, da smo partnerju v rasti našim partnerjem. In ker smo ljubitelji dobre hrane, smo v letošnjem prazničnem darilu združili oboje v nekoliko metaforičnem smislu. Naše partnerje smo popeljali na potovanje rasti in potovanje ljubezni do hrane. Podarili smo moko Manitoba 00, zelene olive in olivno olje, skupaj s sporočilom in zgodbo, da iz majhnega zraste veliko, da je vsak korak v procesu pomemben in da tudi testo potrebuje čas, da vzhaja. Zraven smo pripeli še kartico z receptom za focaccio z olivnim oljem in olivami.«
Katarina Štular, direktorica in lastnica marketinške agencije Idealia, pravi, da jih nadihujejo lokalne zgodbe, zgodbe malih podjetnikov in tiste, ki so jim v navdih in so že v preteklosti zbujale njihovo pozornost. »Zato smo se odločili, da jih podpremo in glas o njih razširimo tudi s pomočjo naših darilc. Polona Štolfa, ki ima v Kamniku trgovinico Zlata Ptička, je ena tistih, ki podpira lokalne proizvajalce in njena zgodba je resnično navdih in spodbuda za številne ustvarjalce. Skupaj z njo so nastali darilni paketi, s katerimi bo vstop v novo leto še slajši.«
»V Paidei smo v svojih že tradicionalnih torbicah iz jute pripravili oznamčene lesene kolebnice – za uspešen skok v novo leto in najboljšo slovensko čokolado iz studia Bon Bon,« pravi ustanoviteljica in direktorica Madea Mojca Majhen.
Andreja Jernejčič, direktorica podjetja Lin&Nil, nam je povedala, da so letos (tako kot minula leta) sredstva namenili v dobrodelne namene: »Vsako leto izberem eno družino, ki ji pomagam. Tako smo nasmeh na obrazu in solze sreče v očeh pričarali mamici z dvema otrokoma. Poleg tega pa smo tudi letos, kot že 10 let, pripravili naše namizne koledarje. Na vsakem je tudi slika, ki jih je ustvarila moja hči. Podarili smo tudi dve športni pozornosti. Prva je raztegljiva torbica za okoli pasu z dvema žepoma, v enem je lahko tudi zelo velik telefon, v drugem pa recimo denar, dokumenti in ključi itd. Mnogi so že sporočili, da je to ena najbolj praktičnih stvari, ki so jih prejeli. Poleg pa smo pripravili še trak, za katerega niso vedeli, kaj je. Nekateri so mislili, da je nastavek za svetilko, drugi, da je spolni pripomoček (smeh), v resnici pa je nastavek za steklenice ali plastenke. Ko greš športat ali na sprehod, tako ne potrebuješ nahrbtnika. Le to dvoje, pa imaš vse potrebne stvari s seboj.«
VIR: MM