Na novinarski konferenci 7. aprila, ki jo je vodil novi predsednik Toyote, Koji Sato, je naša nova vodstvena ekipa predstavila dva ključna koncepta »ogljične nevtralnosti« in »večanja vrednosti mobilnosti«.

Na novinarski konferenci 7. aprila, ki jo je vodil novi predsednik Toyote, Koji Sato, je naša nova vodstvena ekipa predstavila dva ključna koncepta »ogljične nevtralnosti« in »večanja vrednosti mobilnosti«. 


Ogljična nevtralnost
Cilj ogljično nevtralne vožnje je mogoče doseči na različne načine. Hibridna električna vozila (HEV) se bodo še naprej prodajala, zlasti na novih trgih. Priključna hibridna vozila (PHEV) bodo opremljena z nadgrajeno baterijo in imela domet vožnje EV več kot 200 km. Do leta 2026 bo po vsem svetu predstavljenih še deset baterijskih električnih vozil (BEV), masovna proizvodnja električnih vozil na gorivne celice (FCEV) pa se bo razširila na komercialna srednje težka in težka gospodarska vozila. Tehnični razvoj motorjev na vodikove gorivne celice se bo nadaljeval, tako na področju motošporta kot težkih gospodarskih vozil.


Slika:

Večanje vrednosti mobilnosti 
Druga pomembna tema, ki jo je izpostavil predsednik Sato, se nanaša na večanje vrednosti mobilnosti. Vključuje spodbujanje elektrifikacije, inteligentnih vozil, raznovrstnosti in povezovanja vozil z družbo. Vozila bodo vedno bolj inteligentna, pri naslednji generaciji električnih vozil bo operacijski sistem vozil razvit tako, da bo omogočal prilagajanje doživetja vožnje. Na področju storitev bomo letos začeli uvajati sisteme energetskega omrežja za izboljšano mrežo polnilnih postaj za električna vozila in logistične sisteme, ki bodo povečali učinkovitost vožnje. 


Slika:

Raznovrstnost za dodatno vrednost
Vrednost mobilnosti se bo še povečevala na druge inovativne načine. Povezana tehnologija se bo uporabljala za lažjo dostopnost delov in dodatne opreme. Že letos nameravamo razviti in v vozila vključiti pritrjevanje invalidskih vozičkov z enim samim dotikom. V motošportu bomo razvili ogljično nevtralna sintetična goriva z uporabo vodika, pridobljenega iz vode, odpadkov ali biomase. 


Slika:
Koncept mobilnosti Toyota
Predstavljena so bila še tri področja, na katerih si prizadevamo spodbujati naše preoblikovanje v podjetje za mobilnost: večanje vrednosti mobilnosti, širjenje dostopa do mobilnosti in sinergija mobilnosti z infrastrukturo. Ne bomo pa spremenili naših preteklih prizadevanj za zagotavljanje varnega, zanesljivega in prijetnega prevoza za čim več ljudi. Prizadevali si bomo za še večjo dodano vrednost za vozila. Eden od načinov je, da se vsaki stranki ponudi vozilo po meri, v katerega se vgradi poljubno število uporabnih aplikacij. In seveda bomo vedno poskrbeli, da bodo vozniki naših vozil uživali!

CITAT:
»Spremeniti moramo prihodnost vozil, da bodo še naprej ostala pomemben del družbe.« 
Predsednik Toyote Koji Sato

PR - Toyota Adria