Ekskluzivnost in odlična vozna dinamika


Znamenita črka T, ki že od šestdesetih let prejšnjega stoletja zaznamuje modele s posebno športno obliko, se je tokrat prvič pojavila tudi na predstavniku SUV segmenta, Macanu. Z oznako T kot »Touring« označujemo modele, ki s premišljenimi nastavitvami, ekskluzivno opremo in z lahkimi motorji zagotavljajo še posebej pristno doživetje puristične vožnje.

V duhu modela Porsche 911 T iz leta 1968 smo v Macan T vgradili lahek dvolitrski motor, mu prilagodili nastavitve podvozja in ga opremili s športno serijsko opremo. S tem konceptom smo različico T umestili med modela Macan in Macan S.

Dvolitrski turbomotor z 265 KM: lahkokategornik za agilno vožnjo
Dvolitrski prisilno polnjen štirivaljnik Macana T združuje odlično dinamiko, kompaktno zasnovo in majhno maso.Vse naštetopripomore k idealnemu razmerju med zmogljivostjo in težoavtomobila. Macan Tjena sprednji premizakar58,8 kilogramalažji od Macana S in GTS, ki ju poganja 2,9-litrski V6-biturbo motor.To mu omogoča zelo dinamično speljevanje in izjemno stabilnost v zavojih.

Z močjo 195 kW (265 KM) in navorom 400 Nm je motor Macana T popolnoma usklajen z njegovim purističnimznačajem, zato je užitek v vožnji več kot zagotovljen. Agregat svojo moč na cesto prenaša prek 7-stopenjskegasamodejnegamenjalnika z dvojno sklopko (PDK) ter štirikolesnega pogona s sistemom Porsche Traction Management (PTM).Območjeuporabneganavora je zelo široko, zato je vožnjadinamičnav vseh voznih razmerah. Macan T je serijsko opremljen s paketom Sport Chrono, v katerem sta tudistikalo za preklapljanje med načini vožnje tergumb Sport Response na volanu. Z mesta do stotice boste s tem Macanom pospešili v 6,2 sekunde, kazalec merilnika hitrosti pa se bo ustavil šele pri 232 km/h.

Posebej nastavljeno znižano podvozje
Jekleno podvozje s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM) je že serijsko znižano za 15 milimetrov. S čvrstejšimi stabilizatorji in optimizirano nastavitvijo sprednje preme je odzivnost volana hitrejša in bolj neposredna, kar občutno pripomore k bolj dinamičnemu vstopanju v zavoje.

Tudi sistem Porsche Traction Management (PTM) smo prilagodilidinamičnim zahtevam Macana T. Zasnovan je tako, da več moči prenaša na zadnjo premo. Opcijsko se lahko odločite za prilagodljivo zračno vzmetenje s sistemomPASM in karoserijo znižatešeza dodatnih 10 milimetrov. To je novost za modele Macan s štirivaljnimi motorji. Opcijski sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) je prav tako prilagojen dinamičnim karakteristikam modela T in še dodatno izboljšuje vozno dinamiko.

Ekskluzivni elementi zunanjosti in notranjosti
Vizualno se Macan T od drugih modelovrazlikuje po kovinsko ahatno sivih lakiranih elementih na sprednjem delu, stranicah in zadku. V ekskluzivno kontrastno barvo so lakirani obroba prednjega odbijača, stranska ogledala,letvice vrat, strešni spojler ter napis na zadku.

Del serijske opreme so tudi v visoko-sijajno črno barvo lakirane izpušne cevi ter letvice ob stranskih steklih, diskretennapis »Macan T« pa krasi letvice sprednjih vrat. Macan T si serijska 20-palčna platišča v ekskluzivni barvi temnega titana deli z Macanom S. Pri barvi karoserije lahko izbirate med 13 navadnimi, kovinskimi in posebnimi barvami.

Macan T vam bo tudi v notranjosti postregel s svojstvenim ambientom. Serijski športni sedeži so ogrevaniin 8-smerno nastavljivi, oblečeni pa so v ekskluzivno prevleko, ki je del črnega usnjenega paketa. Na sediščihsprednjih in zadnjih sedežev je tkanina z vzorcem Sport-Tex-Stripe, sprednje vzglavnike pa krasi vtisnjen Porschejev grb. Okrasni šivi na sedežih, vzglavnikih in na volanu so srebrni, da se ujemajo s kontrastno barvo lakiranih zunanjih elementov.

Tudi ogrevan večfunkcijski športni GT-volan in štoparica iz paketa Sport Chrono na vrhu armaturne plošče sta del serijske opreme Macana T. Vstopne vratne letvice so iz črnega brušenega aluminija, vanje pa je vgraviran napis MacanT. Opcijsko lahko večfunkcijski športni GT-volan oblečete v tkanino Race-Tex in mu dodate karbonske okrasne elemente. Za čistejši zrak v potniški kabini pa se lahko odločitetudi za ionizator zraka.

Seveda smo v Macan T vključili tudi vse novosti, ki jih je prineslalanskaprenovamodela. Mednje med drugim sodita nova sredinska konzola z visokokakovostnim steklenim videzom in na dotik občutljivo površino. Nov je tudi popolnoma povezan sistem Porsche Communication Management (PCM) z 10,9 palčnim zaslonom na dotik in spletno navigacijo.

Cena osnovnega Macana T je 74.124,80 EUR (vključno DDV in serijsko opremo).Naročila že sprejemamo v Porsche Centru Ljubljana.


PR: Porsche Inter Auto d.o.o.

* Podatki so pridobljeni z WLTP merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.

Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.