S temeljitimi posegi v pogon, podvozje, dizajn in opremo smo temeljito izpopolnili tretjo generacijo Cayenna. Razpon med cestnimi in terenskimi zmog­ljivostmi na eni strani ter razkošnim in funkcionalnim udobjem smo tako še povečali.

S temeljitimi posegi v pogon, podvozje, dizajn in opremo smo temeljito izpopolnili tretjo generacijo Cayenna. Razpon med cestnimi in terenskimi zmog­ljivostmi na eni strani ter razkošnim in funkcionalnim udobjem smo tako še povečali.



Novi Cayenne se predstavlja z visokodigitaliziranim konceptom prikazov in upravljalnih elementov, novo tehnologijo podvozja ter inovativnimi tehnološkimi funkcijami. Projekt prenove je bil eden najbolj obsežnih tovrstnih projektov v zgodovini znamke Porsche. Z drznejšim dizajnom in z zmogljivejšimi pogoni bo novi Cayenne še okrepil svoje mesto na prestolu športnih SUV-jev.
 
Digitaliziran in osredotočen na voznika: Koncept Porsche Driver Experience
V novi Cayenne smo vgradili temeljito prenovljen koncept prikazov in upravljalnih elementov. Pri novem Porsche Driver Experiencu, ki smo ga prvič predstavili v Porsche Taycanu, je v ospredju usmerjenost k vozniku, izboljšano pa je tudi upravljanje.




Funkcije, ki jih voznik pogosto uporablja, so na volanu ali tik ob njem. Tako ima ročica za asistenčne sisteme, ki je nameščena levo za volanom, zdaj dodatne funkcije za upravljanje. V novem Cayennu je ročica avtomatskega menjalnika tokrat prvič na armaturni plošči, zato je sedaj na novi sredinski konzoli dovolj prostora za predale in za veliko upravljalno ploščo klimatske naprave. Veliki, zlahka dosegljivi upravljalni elementi v kombinaciji z mehanskimi tipkami za klimatsko napravo in otipnim regulatorjem glasnosti omogočajo udobno upravljanje ter so tudi na videz prefinjeni.




Armaturna plošča v novem Cayennu je na novo zasnovana in prvič vključuje 12,6-palčni kombinirani instrument, realiziran v usločeni in prostostoječi izvedbi s prilagodljivimi prikaznimi možnostmi. Ponudbo dopolnjuje opcijski sistem projiciranja na vetrobransko steklo. Serijski 12,3-palčni osrednji zaslon sistema Porsche Communication Management (PCM) se harmonično vklaplja v armaturno ploščo in nudi dostop do vseh pomembnih funkcij avtomobila. Aplikacije, kot sta Spotify® in Apple Music®, so v novem Cayennu integrirane, kar pripomore k optimalni povezljivosti.



Prvič je na voljo tudi 10,9-palčni zaslon na sovoznikovi strani. Zaslon prispeva k boljši vozni izkušnji sovoznika, prikazuje pa mu informacije o zmogljivosti in mu omogoča ločeno upravljanje infotainment sistema. Na nekaterih trgih si bo lahko sovoznik med vožnjo ogledoval pretočne videovsebine, posebna folija na zaslonu pa preprečuje, da bi nanj videl tudi voznik.
 
Drznejši dizajn, inovativna svetlobna tehnologija
Podoba novega Cayenna je še posebej ekspresivna in atletska. Nov sprednji del v povezavi z močneje usločenimi blatniki in novim pokrovom motorja ter tehnološko dovršenimi žarometi poudarja širino avtomobila.



Zadek novega Cayenna zaznamujejo tridimenzionalno oblikovane zadnje luči, prečiščene površine ter nov spodnji del z integriranim nosilcem registrske tablice.
 
Bogatejša barvna paleta, izredno lahki aluminijasti športni elementi ter obsežna ponudba novih 20-, 21- in 22-palčnih platišč pripomorejo, da je lahko novi Cayenne konfiguriran še posebno individualno in športno.



LED-žarometi so v novem Cayennu serijski, novost v ponudbi pa predstavljajo opcijski HD matrični glavni LED-žarometi. Z inovativno tehnologijo, ki vključuje dva visokoločljivostna modula in več kot 32.000 slikovnih točk na žaromet, zagotavljajo natančno, hitro in precizno preprečevanje bleščanja ob aktiviranih dolgih lučeh. Svetlost modulov je mogoče glede na vozno situacijo nastaviti na več kot 1.000 posameznih stopenj,  po meri prilagojeni svetlobni profili v različnih voznih situacijah pa pomembno povečajo varnost in udobje.




Novi Cayenne je serijsko opremljen tudi s sistemom za kakovost zraka. Avtomobil na podlagi prediktivnih navigacijskih podatkov zazna bližajoči se predor in samodejno aktivira funkcijo zaprtega kroženja zraka. Opcijsko pa je na voljo senzor, ki zazna onesnaženost izdihanega zraka s prašnimi delci in po potrebi aktivira večkraten pretok zraka skozi mikrofilter. Tukaj bodo na svoj račun prišli predvsem alergiki, saj ionizator iz izdihanega zraka čisti mikroorganizme in škodljive snovi.



Kupcem novega Cayenna je na voljo tudi široka ponudba novih in izboljšanih asistenčnih sistemov. Med njimi so aktivni omejevalnik hitrosti, asistenca za ovire, asistenca za zavijanje levo ter izpopolnjeni Porsche Inno Drive kot sestavni del tempostata za uravnavanje razdalje. Novi Cayenne tako vozniku še bolj pomaga v nevarnih situacijah in ob cestnih zastojih.
 
Večji razpon med potovalnim udobjem in zmogljivostjo
Novi Cayenne je že tovarniško opremljen s podvozjem z jeklenimi vzmetmi, ki vključuje aktivno in izrazito športno uravnavanje blaženja Porsche Active Suspension Management (PASM). Novi blažilniki z 2-ventilno tehnologijo ter ločeno natezno in potisno fazo omogočajo večjo zmogljivost v vseh voznih situacijah. Občutno izboljšano je predvsem udobje pri počasni vožnji, krmiljenje pri dinamični vožnji skozi ovinke ter podpora pri vzdolžnem in prečnem nagibanju.



K boljši vozni izkušnji pa bo pripomoglo tudi novo prilagodljivo zračno vzmetenje z novo 2-prekatno 2-ventilno tehnologijo. Ta z mehkejšim blaženjem – v primerjavi s serijskim podvozjem in tudi s predhodnikom – izboljša občutek pri vožnji, umirja karoserijo ter poenostavlja krmiljenje tako na cesti kot na terenu. Prilagodljivo zračno vzmetenje pripomore k večji preciznosti vožnje in zmogljivosti ter zmanjša gibanje karoserije v dinamičnih voznih situacijah. Podvozje poleg tega omogoča še izrazitejše razlikovanje med voznimi načini Normal, Sport in Sport Plus.
 
Hibridni model z večjo močjo in električnim dosegom do 90 kilometrov
V Evropi bo novi Cayenne na voljo s tremi različnimi motorji. V Cayennu S se je dosedanji motor V6 umaknil temeljito izpopolnjenemu štirilitrskemu biturbomotorju V8. Z največjo močjo 349 kW (474 KM) in največjim navorom 600 Nm bo novi Cayenne S v različicah SUV in Coupé v 4,7 sekunde pospešil na 100 km/h, merilnik hitrosti pa se bo ustavil šele pri 273 km/h.



Osnovna različica Cayenna je opremljena z izpopolnjenim trilitrskim V6 turbo motorjem, ki razvija 260 kW (353 KM) in 500 Nm navora.
 
Šestvaljnik je tudi osnova za električni pogonski sklop novega Cayenna E-Hybrid. V kombinaciji z novim elektromotorjem, ki sedaj razvije 130 kW (176 KM), se je njegova sistemska moč povečala na 346 kW (470 KM). Kapaciteta visokonapetostne baterije se je z dosedanjih 17,9 kWh povečala na 25,9 kWh, kar odvisno od opreme omogoča popolnoma električni doseg do 90 kilometrov (WLTP). Vsi vozni načini v modelu E-Hybrid so izpopolnjeni, kar še poveča učinkovitost vožnje.



V novega Cayenna je vgrajen 11-kilovatni polnilnik, kar na ustreznem viru električne energije kljub večji kapaciteti baterije skrajša polnjenje na manj kot dve uri in pol.
 
Bogatejša serijska oprema
Novi Cayenne je serijsko zdaj bistveno bogateje opremljen – osnovna oprema med drugim vključuje matrične glavne LED-žaromete, uravnavanje blaženja Porsche Active Suspension Management, 20-palčna platišča, parkirni sistem Park Assist s senzorji spredaj in zadaj ter kamero za vzvratno vožnjo kot tudi predal za pametni telefon s funkcijo indukcijskega polnjenja in močjo do 15 vatov.




VIR: Porsche Slovenija