Razkrivamo vam nove dimenzije vozne dinamike in zmogljivosti z najsodobnejšima modeloma Cayenne GTS. Različici SUV in Coupé poganja mogočni biturbo motor V8 z močjo 368 kW (500 KM), ki jo na cesto prenaša športno umerjeno podvozje.
Razkrivamo vam nove dimenzije vozne dinamike in zmogljivosti z najsodobnejšima modeloma Cayenne GTS. Različici SUV in Coupé poganja mogočni biturbo motor V8 z močjo 368 kW (500 KM), ki jo na cesto prenaša športno umerjeno podvozje. Obe različici se ponašata z veliko vsakdanjo uporabnostjo, nezamenljivimi oblikovnimi elementi in obogateno serijsko opremo.
GTS je kratica, ki pomeni »Gran Turismo Sport« in simbolizira dodatno mero športnosti s polno zmogljivostjo tudi na daljših potovanjih. Cayenne je v osnovi dinamičen športni avto, ki se odlično znajde tudi na zahtevnejših voznih podlagah. Že tradicionalno pa se modeli GTS nagibajo k večji zmogljivosti pri cestni vožnji. Novi Cayenne GTS, opremljen z zmogljivim pogonom, športno nastavljenim podvozjem in ekskluzivnim dizajnom, sledi tej filozofiji.
Tehnologija podvozja iz modela Cayenne Turbo GT
Precizno učvrščeno podvozje, ki je specifično za modele GTS in zniža karoserijo za deset milimetrov, prinaša pomembne izboljšave. Novi Cayenne GTS smo serijsko opremili s prilagodljivim zračnim vzmetenjem, ki vključuje aktivno uravnavanje blažilnikov PASM in sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Vse komponente podvozja in nadzorni sistemi, kot sta Porsche Traction Management (PTM) in opcijski sistem prečnega stabiliziranja Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), so načrtno zasnovani za izjemne zmogljivosti pri cestni vožnji.
Dvoventilski blažilniki omogočajo izjemno hitro odzivnost, medtem ko dvoprekatne zračne vzmeti poskrbijo za športno in udobno blaženje cestnih nepravilnosti. Premniki na sprednji premi modelov Cayenne GTS izvirajo iz modela Cayenne Turbo GT, ki na evropskem tržišču ni na voljo. V primerjavi z drugimi modeli Cayenne povečajo negativni nagib koles za 0,58 stopinje, kar izboljša prečno dinamiko in omogoča bolj neposredno krmiljenje skozi zavoje.
Več moči in učinkovitosti kot pri predhodniku
Poleg specifičnega podvozja je pomembna značilnost Cayenna GTS tudi karizmatični osemvaljni motor. Štirilitrski agregat V8 biturbo, ki ga izdelujemo v Zuffenhausnu, je doživel temeljito tehnično prenovo. Rezultat sta izboljšana učinkovitost in občutno večja zmogljivost: motor zdaj doseže moč 368 kW (500 KM), kar je 30 kW (40 KM) več kot pri predhodniku. Maksimalni navor je 660 Nm, to je 40 Nm več kot prej. K izboljšani vozni zmogljivosti pa je pripomogel tudi prenovljen osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S, ki ga v voznih načinih Sport in Sport Plus odlikujejo krajši odzivni in prestavni časi.
Kombinacija vseh izboljšav Cayennu GTS zagotavlja izjemne vozne zmogljivosti. Za pospeševanje z mesta do hitrosti sto kilometrov na uro mu zadostuje čas le 4,4 sekunde, kazalec hitrosti pa se bo ustavil šele pri številki 275. Ena od tehničnih novosti je tudi poseben tekočinski hladilni krogotok za razdelilno gonilo štirikolesnega pogona Porsche Traction Management (PTM), kar je Cayenne GTS prevzel od visokozmogljivega brata Turbo GT. Ta tehnologija omogoča stabilizacijo pri trajnih obremenitvah, na primer pri vožnji po dirkališčih ali zahtevnih gorskih cestah.
GTS je kratica, ki pomeni »Gran Turismo Sport« in simbolizira dodatno mero športnosti s polno zmogljivostjo tudi na daljših potovanjih. Cayenne je v osnovi dinamičen športni avto, ki se odlično znajde tudi na zahtevnejših voznih podlagah. Že tradicionalno pa se modeli GTS nagibajo k večji zmogljivosti pri cestni vožnji. Novi Cayenne GTS, opremljen z zmogljivim pogonom, športno nastavljenim podvozjem in ekskluzivnim dizajnom, sledi tej filozofiji.
Tehnologija podvozja iz modela Cayenne Turbo GT
Precizno učvrščeno podvozje, ki je specifično za modele GTS in zniža karoserijo za deset milimetrov, prinaša pomembne izboljšave. Novi Cayenne GTS smo serijsko opremili s prilagodljivim zračnim vzmetenjem, ki vključuje aktivno uravnavanje blažilnikov PASM in sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Vse komponente podvozja in nadzorni sistemi, kot sta Porsche Traction Management (PTM) in opcijski sistem prečnega stabiliziranja Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), so načrtno zasnovani za izjemne zmogljivosti pri cestni vožnji.
Dvoventilski blažilniki omogočajo izjemno hitro odzivnost, medtem ko dvoprekatne zračne vzmeti poskrbijo za športno in udobno blaženje cestnih nepravilnosti. Premniki na sprednji premi modelov Cayenne GTS izvirajo iz modela Cayenne Turbo GT, ki na evropskem tržišču ni na voljo. V primerjavi z drugimi modeli Cayenne povečajo negativni nagib koles za 0,58 stopinje, kar izboljša prečno dinamiko in omogoča bolj neposredno krmiljenje skozi zavoje.
Več moči in učinkovitosti kot pri predhodniku
Poleg specifičnega podvozja je pomembna značilnost Cayenna GTS tudi karizmatični osemvaljni motor. Štirilitrski agregat V8 biturbo, ki ga izdelujemo v Zuffenhausnu, je doživel temeljito tehnično prenovo. Rezultat sta izboljšana učinkovitost in občutno večja zmogljivost: motor zdaj doseže moč 368 kW (500 KM), kar je 30 kW (40 KM) več kot pri predhodniku. Maksimalni navor je 660 Nm, to je 40 Nm več kot prej. K izboljšani vozni zmogljivosti pa je pripomogel tudi prenovljen osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S, ki ga v voznih načinih Sport in Sport Plus odlikujejo krajši odzivni in prestavni časi.
Kombinacija vseh izboljšav Cayennu GTS zagotavlja izjemne vozne zmogljivosti. Za pospeševanje z mesta do hitrosti sto kilometrov na uro mu zadostuje čas le 4,4 sekunde, kazalec hitrosti pa se bo ustavil šele pri številki 275. Ena od tehničnih novosti je tudi poseben tekočinski hladilni krogotok za razdelilno gonilo štirikolesnega pogona Porsche Traction Management (PTM), kar je Cayenne GTS prevzel od visokozmogljivega brata Turbo GT. Ta tehnologija omogoča stabilizacijo pri trajnih obremenitvah, na primer pri vožnji po dirkališčih ali zahtevnih gorskih cestah.
Dizajn in oprema v ekskluzivnem GTS-slogu
Pri vseh modelih Porsche lahko različice GTS prepoznate po njihovem edinstvenem športnem dizajnu. Ta vključuje črne napise GTS na bokih in zadku vozila, posebej oblikovan sprednji del s povečanimi odprtinami za zajemanje zraka, zatemnjene sprednje žaromete in zadnje luči ter rdeče zavorne čeljusti. Ta oblikovalski dedni zapis smo pri Porscheju še dodatno podkrepili z novostjo: karoserijski dodatki, ki so del serijskega paketa Sport Design, kot so obloge pragov, vstavki na sprednjem delu, letve ob stranskih oknih in razširitve kolesnih ohišij, so zdaj izvedeni v visokosijajni črni barvi. Pri prejšnjih modelih GTS so bili nekateri od teh elementov lakirani v barvi vozila, medtem ko so izpušne cevi športnega izpušnega sistema, ki so bile pri predhodniku črne, zdaj temno bronaste barve. Poleg tega smo modele GTS opremili z 21-palčnimi platišči RS Spyder, ki so lakirana v antracitno sivo barvo.
Notranjost novega Cayenna GTS je serijsko opremljena z ogrevanim športnim volanom GT, številni elementi pa so oblečeni v visokokakovostno tkanino Race-Tex. Ta semišu podobni material prekriva strop, naslone za roke in vratne obloge, pa tudi sredinske dele osemsmerno nastavljivih športnih sedežev. Slednji s povišanimi stranicami zagotavljajo izboljšano bočno oporo, kar je še posebej pomembno pri dinamični vožnji skozi zavoje. Za dodatno prilagoditev vozila po meri posameznika pa smo pri Porscheju pripravili dva alternativna GTS-paketa za notranjost, ki sta na voljo v karminsko rdeči ali temno sivi neo barvi.
Novi koncept Driver Experience z ambientalno osvetlitvijo in prostorskim zvokom
Nova modela Cayenne GTS sta bila deležna vseh izboljšav obsežne prenove. Ta med drugim vključuje nov koncept upravljanja Porsche Driver Experience s serijskim ukrivljenim zaslonom in opcijskim zaslonom za sovoznika. Poleg paketa Sport Design, zatemnjenih HD matričnih LED-žarometov in zračnega vzmetenja sta serijsko na voljo tudi prostorski avdiosistem Bose® in ambientalna osvetlitev.
Cayenne GTS Coupé je serijsko opremljen še s fiksno panoramsko stekleno streho in prilagodljivim pomičnim zadnjim usmerjevalnikom zraka. Tisti, ki si želite še več športnosti, lahko pri Coupéju izberete športni izpušni sistem s sredinsko nameščenimi izpušnimi cevmi v temno bronasti barvi. Ta je del treh različnih lahkih športnih paketov, ki vključujejo lažjo streho, karbonski zadnji difuzor in manj izolacije. Z izbiro teh paketov boste, odvisno od izbrane opreme, maso vozila zmanjšali za največ 25 kilogramov, kar bo dodatno izboljšalo njegovo okretnost.
Nova modela Cayenne GTS že na voljo
Novega Cayenna GTS v različicah SUV in Coupé lahko v Porsche Centru Ljubljana že naročite.
Konfigurirajte Cayenna GTS tukaj.
Konfigurirajte Cayenna GTS Coupé tukaj.
Za več informacij o novih modelih Cayenne se obrnite na naše prodajne svetovalce ali pa se osebno oglasite v Porsche Centru Ljubljana, kjer vam bomo pomagali pri izbiri pravega športnika za vas.
VIR: Porsche Slovenija