Nova različica BMW X2, ki je kot prvi v premijskem kompaktnem segmentu uvedel koncept športnega terenskega kupeja, je zdaj še bolj razpoznavna, še bolj športna in še bolj usmerjena v prihodnost.

Nova različica BMW X2, ki je kot prvi v premijskem kompaktnem segmentu uvedel koncept športnega terenskega kupeja, je zdaj še bolj razpoznavna, še bolj športna in še bolj usmerjena v prihodnost. Ekstrovertiran videz z znatno večjimi merami, vpadljivo silhueto kupeja in dinamičnimi linijami jasno kažejo razvojni preskok, ki ga je naredil novi BMW X2.

Druga generacija BMW X2 – zdaj na voljo tudi s popolnoma električnim pogonom kot BMW iX2. Nova verzija modela, ki je kot prvi v premijskem kompaktnem segmentu uvedel koncept športnega terenskega kupeja, je zdaj še bolj razpoznavna, še bolj športna in še bolj usmerjena v prihodnost. Ekstrovertiran videz z znatno večjimi merami, vpadljivo silhueto kupeja in dinamičnimi linijami. Velikodušno odmerjena notranjost in sodobna zasnova voznikovega prostora. Novi BMW iDrive s QuickSelect in BMW Operating System 9 za inovativne digitalne storitve, vključno z BMW Digital Premium.

Prvi BMW iX2 xDrive30 - Poudarki izdelka (10/2023).

Prvi BMW iX2 xDrive30 - Poudarki izdelka (10/2023).

Svetovna premiera na sejmu Japan Mobility Show oktobra 2023.
Prihod na trg po celem svetu od marca 2024 z izjemno širokim spektrom različic pogonskega sistema: popolnoma električni BMW iX2 xDrive30, model BMW X2 M35i xDrive M Performance, še ena bencinska različica in en model z dizelskim motorjem. Druga popolnoma električna različica in drugi dizelski model bosta sledila poleti 2024.
Napredna arhitektura novega BMW X2 omogoča prilagodljivo proizvodnjo modelov s popolnoma električnim pogonom in zelo učinkovitimi bencinskimi in dizelskimi motorji na enem samem tekočem traku v tovarni BMW Group v Regensburgu. Visokonapetostne baterije za BMW iX2 bodo prav tako izdelovali v tovarni v Regensburgu, ki se osredotoča na trajnostno mobilnost in digitalno tehnologijo.

Proporci, linije in površinska obdelava kar izžarevajo športno sposobnost, individualnost in samozavest
Jasno drugačen videz od kompaktnega športnega terenca BMW X1. Zunanje mere presegajo mere prejšnjega modela za 194 milimetrov po dolžini (zdaj torej 4554 milimetrov), za 21 milimetrov po širini (zdaj 1845 milimetrov) in za 64 milimetrov po višini (zdaj 1590 milimetrov). Večja medosna razdalja in širina kolotečine pripomoreta k prostornosti, udobju pri vožnji in dinamiki vožnje. Ciljno usmerjena optimizacija aerodinamičnih značilnosti poveča izkoristek, doseg in zvočno udobje.
Pokončni prednji del ima svoj pravi karakter ter vitke LED-žaromete in skoraj šestkotno ledvičko BMW z opcijsko osvetlitvijo BMW Iconic Glow (ki se s tem prvič pojavlja v premijskem kompaktnem segmentu). Prepoznavni proporci in tipična silhueta za športni terenski kupe BMW. Vpadljiv videz zadnjega dela z izrazito izbočenimi blatniki, močnimi rameni in zadnjo letvijo oz. spojlerjem.

Izbirati je mogoče med dvema solidnima in enajstimi kovinskimi barvami, vključno z novo kovinsko varianto Fire Red in dvema odtenkoma Frozen iz BMW Individual, in poleg tega še z bogatim razponom posebnih odtenkov BMW Individual. Del standardne opreme so 17- do 20-palčna platišča iz lahke zlitine, odvisno od različice modela. Platišča iz lahke zlitine v velikostih do 21 palcev so na voljo kot opcija.

Sodobna zasnova kabine, osredotočena na voznika, s poudarkom na digitalizaciji.
Standardna oprema, vključno z glasovnim upravljanjem (prek BMW Intelligent Personal Assistant) in ukrivljenim zaslonom BMW s funkcijo na dotik, omogoča znatno zmanjšanje števila upravljalnih elementov. Navidezno lebdeči naslon za roko z vgrajeno nadzorno ploščo vključuje prestavno ročico popolnoma novega videza ter gumb za nastavitev glasnosti zvočnega sistema in druge funkcijske gumbe. Novi podstavek za pametne telefone v sprednjem delu sredinske konzole vključuje brezžično polnjenje za združljive mobilne telefone.

Prostorna večnamenska notranjost za pet oseb.
Prostornino prtljažnika je mogoče povečati s 560 na 1470 litrov (BMW X2 sDrive20i: 515–1400 litrov, BMW iX2: 525–1400 litrov). Standardna naslonjala zadnjih sedežev je mogoče ločeno zlagati v razmerju 40 : 20 : 40. Opcijska vlečna kljuka, ki se upravlja elektronsko. Največja dovoljena obremenitev priklopnika je do 1800 kilogramov, odvisno od različice modela (BMW iX2:1200 kilogramov).

Na novo zasnovani sedeži z optimiziranim udobjem za dolge razdalje in s povečano funkcionalnostjo. Opcijska športna sprednja sedeža sta opremljena z izrazitimi bočnimi stranicami in ramenskim predelom, poleg tega imata nastavljiva kot in globino. Opcijsko so na voljo tudi: ogrevanje sedežev, elektronsko prilagajanje (vključno s funkcijo spomina na voznikovi strani) in podpora ledvenega predela s funkcijo masaže.

Standardna specifikacija je znatno razširjena v primerjavi s prejšnjim modelom.
Zdaj vključuje navigacijski sistem BMW Maps, klimatsko napravo z 2-področnim upravljanjem, parkirnega asistenta s kamero za vzvratno vožnjo, asistenta za vzvratno vožnjo in inovativne digitalne storitve. Novi paketi opreme omogočajo ciljno individualizacijo.

Raznovrsten nabor pogonskih sistemov obsega popolnoma električni BMW iX2 xDrive30 ter bencinske in dizelske modele.
Trivaljni in štirivaljni motorji iz nove modularne generacije motorjev Efficient Dynamics. Bencinski motor v BMW X2 sDrive20i ima 48-voltno blago hibridno tehnologijo. Zadnja verzija sedemstopenjskega menjalnika Steptronic z dvojno sklopko je standardna za vse motorje z notranjim izgorevanjem.
BMW iX2 xDrive30 zagotavlja užitek v vožnji brez lokalnih emisij zaradi visoko integriranih pogonskih enot na prednji in zadnji osi s sistemsko močjo do 230 kW/313 KM (pri začasnem povečanju najv. moči s funkcijo Boost). Doseg: 417–449 km/259–279 milj (po WLTP). Kombinirana polnilna enota standardno omogoča polnjenje z izmeničnim tokom do 11 kW, opcijsko pa do 22 kW, poleg tega omogoča polnjenje z enosmernim tokom do 130 kW. Prilagodljiva rekuperacija, zadnja različica polnilne programske opreme, avtomatsko ali ročno aktivirano predhodno ogrevanje visokonapetostne baterije pred polnjenjem z enosmernim tokom in optimizirana strategija hlajenja med postopkom; profili polnjenja se lahko shranijo. Vodenje po poti, ki je optimizirano za polnjenje, prilagojeno individualnim specifikacijam in se med potjo sproti posodablja. Nova funkcija MAX RANGE poveča doseg za do 25 odstotkov.

Inovativne rešitve glede polnjenja z BMW Charging: Opcija povezanega domačega polnjenja omogoča polnjenje na domu, ki je optimizirano glede na obremenitev in solarno energijo. Udobno polnjenje med potjo, zahvaljujoč sistemu Plug & Charge s funkcijo Multi Contract.

Model BMW X2 M35i xDrive M Performance bo na voljo od začetka prodaje novega športnega terenskega kupeja.
Maksimalna moč 221 kW/300 KM v Evropi ter 233 kW/317 KM v ZDA in na drugih trgih. Moč se prek BMW xDrive prenaša na vsa štiri kolesa. M-podvozje je na voljo standardno, zavore M Compound pa kot opcija. Izpušni sistem z dvema paroma izpušnih cevi nakazuje izjemno zmogljivost.

Povsem novi BMW X2 M35i xDrive - Poudarki izdelka (10/2023).


Optimizirana mešanica športnosti, značilne za BMW, in prepričljivega udobja med vožnjo zaradi temeljito nadgrajene tehnologije podvozja in nastavitev, specifičnih za model.
Izboljšano blaženje na sprednji osi, povezano s povratnim hodom vzmeti. Omejevalnik zdrsa pogonskih koles, ki je standardno nameščen tik ob aktuatorju, povečuje okretnost, oprijem in smerno stabilnost. Prilagodljivo M-podvozje s frekvenčno selektivnim blaženjem, športnim krmiljenjem in 15 mm nižjo lego je mogoče odkljukati na seznamu opcij. Integriran zavorni sistem optimizira občutek na pedalu in tudi odziv na pozive za zavorne posege s strani asistenčnih sistemov. Zavore M Sport so na voljo kot opcija.

Širok nabor sistemov za avtomatizirano vožnjo in parkiranje.
Standardna specifikacija vsebuje asistenta za uravnavanje hitrosti z zavorno funkcijo, zadnjo različico sistema opozarjanja pred nevarnostjo čelnega trka ter parkirnega asistenta, vključno s kamero za pomoč pri vzvratni vožnji in asistentom za vzvratno vožnjo. Med opcijami na dodatnem seznamu so asistent za krmiljenje in ohranjanje vozila na voznem pasu, aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go, funkcija aktivne navigacije, funkcija opozarjanja na izstop iz vozila, projektor BMW Head-Up, Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder in sistem snemanja kraje Remote Theft Recorder. Storitev Remote Software Upgrades kupcem omogoča, da funkcije dodajo naknadno ali pa jih posodobijo.

Večsenzorna izkušnja vozila BMW iDrive na podlagi novega operacijskega sistema BMW Operating System 9 z novozasnovanim domačim zaslonom in hitro dosegljivo tehnologijo QuickSelect na ukrivljenem prikazovalniku BMW.
Popolnoma digitalni zaslon, sestavljen iz 10,25-palčnega informacijskega prikazovalnika in 10,7-palčnega nadzornega prikazovalnika. Inteligentni osebni asistent BMW z dodatnimi sposobnostmi omogoča naravni govor ter proaktivne in relevantne predloge; nove variante vizualizacije. Navigacijski sistem BMW Maps v oblaku, opcijsko z Augmented View na nadzornem prikazovalniku.

Nova ponudba BMW Digital Premium v trgovini BMW ConnectedDrive v avto prinaša igre ter pretočno predvajanje (streaming) zvoka in videa.
Sodelovanje z igralno platformo AirConsole omogoča novo obliko igranja iger v avtu, edinstveno v avtomobilski panogi, s širokim izborom priložnostnih iger. Pretočno predvajanje videoposnetkov (ki ga omogoča Xperi TiVo) z vsebinami, specifičnimi za vsako državo. Poleg tega BMW Digital Premium razširja funkcije storitve BMW Maps, npr. s storitvijo Real Time Traffic Information (RTTI), in nudi dodatne načine My Modes ter svetlobne efekte kot pozdrav.

Integracija pametnih telefonov z Apple CarPlay® in Android Auto™.
V vozilu je mogoča uporaba osebne kartice eSIM, zasnovane za standard 5G. Aplikacija My BMW zagotavlja univerzalni digitalni vmesnik, ki se lahko med drugim uporablja za nadzor postopka polnjenja pri BMW iX2. BMW Digital Key Plus z ultra širokopasovno radijsko tehnologijo. Novi paket storitev Proactive Care na podlagi podatkov in s podporo umetne inteligence za prikladno digitalno sporazumevanje med strankami in trgovci BMW.

Različice modela:

BMW iX2xDrive30:
Tehnologija BMW eDrive pete generacije, po en elektromotor spredaj in zadaj, električni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive.
Izhodna moč: 230 kW/313 KM pri 4300–15.200 vrt./min (vključno z začasnim povečanjem največje moči s funkcijo Boost).
Največji navor sistema: 494 Nm pri 0–4900 vrt./min.
Pospešek (0–100 km/h): 5,6 sekunde.
Največja hitrost: 180 km/h.
Poraba električne energije, kombinirana po ciklu WLTP: 17,7–
16,3 kWh/100 km.
Poraba električne energije, kombinirana po NEDC: –.
Doseg: 417–449 km po ciklu WLTP.

BMW X2 sDrive 20i:
Trivaljni bencinski motor, 48-voltna blaga hibridna tehnologija, sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko.
Pogonski sistem, splo š no:
Izhodna moč: 125 kW/170 KM. Navor: 280 Nm*.

Motor BMW Twinpower Turbo:
Prostornina: 1499 ccm
Nazivna moč: 115 kW/156 KM pri 4700–6500 vrt./min.
Nazivni navor: 240 Nm pri 1500–4400 vrt./min.

Elektromotor:
Nazivna moč: 14 kW/19 KM. 
Nazivni navor: 55 Nm.

Zmogljivost, poraba, emisije:
Pospešek (0–100 km/h): 8,3 sekunde.
Največja hitrost: 213 km/h.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 6,5–6,0 l/100 km.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu NEDC: –.
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 148–136 g/km.
Emisije CO2, kombinirane po ciklu NEDC: –.
Emisijski standard: Euro 6e.

BMW X2 M35i xDrive:
Štirivaljni vrstni bencinski motor, sedemstopenjski Steptronic menjalnik z dvojno sklopko, BMW xDrive.
Prostornina: 1998 ccm, moč: 221 kW/300 KM pri 5750–6500 vrt./min.
Največji navor: 400 Nm pri 2000–4500 vrt./min.                           
Pospešek (0–100 km/h): 5,4 sekunde.
Največja hitrost: 250 km/h.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 8,0–7,7 l/100 km.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu NEDC: –.
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 181–174 g/km. 
Emisije CO2, kombinirane po ciklu NEDC: –.
Emisijski standard: Euro 6e.

BMW X2 sDrive18d:
Štirivaljni vrstni dizelski motor, sedemstopenjski Steptronic menjalnik z dvojno sklopko.
Prostornina: 1995 ccm, moč: 110 kW/150 KM pri 3750–4000 vrt./min.
Največji navor: 360 Nm pri 1500–2500 vrt./min.
Pospešek (0–100 km/h): 8,9 sekunde.
Največja hitrost: 210 km/h.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 5,5–5,1 l/100 km.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu NEDC: –.
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 145–133 g/km. 
Emisije CO2, kombinirane po ciklu NEDC: –.
Emisijski standard: Euro 6e.
 
* Dosežen s kombinacijo motorja z notranjim zgorevanjem (navedena nominalna vrednost) in elektromotorja (do navedene nominalne vrednosti).
Vse navedene modelne različice, funkcije opreme, tehnični podatki in poraba goriva/električne energije ter vrednosti emisij veljajo za ponudbo na nemškem trgu. Mere in meritve se nanašajo na vozila z osnovno konfiguracijo opreme v Nemčiji. Lahko se razlikujejo glede na velikost platišč/pnevmatik in izbrane postavke s seznama dodatne opreme.

Uradna poraba goriva, emisije CO2, poraba električne energije in električni doseg so bili določeni na podlagi predpisanega postopka merjenja v skladu z veljavno evropsko Uredbo (ES) št. 2007/715. Kjer je prikazan doseg, podatki WLTP upoštevajo vpliv vseh dodatnih opcij opreme.

Samo uradni podatki na podlagi postopka WLTP so na voljo za nove modele, ki so bili tipsko preizkušeni po 1. 1. 2021. Poleg tega po Uredbi EU 2022/195 vrednosti NEDC ne bodo več vključene v potrdila EC o skladnosti od 1. 1. 2023. Dodatne informacije o merilnih postopkih WLTP in NEDC boste našli na www.bmw.de/wltp.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 novih osebnih avtomobilov lahko najdete v: »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in naslovu Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, ter na spletni strani https://www.dat.de/co2/.

CO2 EMISSIONS & CONSUMPTION.

BMW iX2xDrive30:
Poraba električne energije, kombinirana po ciklu WLTP: 17,7–
16,3 kWh/100 km. Poraba električne energije, kombinirana po NEDC: –. Doseg: 417–449 km po ciklu WLTP.
BMW X2 sDrive20i:
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 6,5–6,0 l/100 km. Poraba goriva, kombinirana po ciklu NEDC: – . Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 148–136 g/km. Emisije CO2, kombinirane po ciklu NEDC: – .
BMW X2 M35i xDrive:
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 8,0–7,7 l/100 km.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu NEDC: –. Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 181–174 g/km. Emisije CO2, kombinirane po ciklu NEDC: –.
BMW X2 sDrive18d:
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 5,5–5,1 l/100 km.
Poraba goriva, kombinirana po ciklu NEDC: –. Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 145–133 g/km. Emisije CO2, kombinirane po ciklu NEDC: –.

VIR: BMW Slovenija