Lastnica PR in produkcijske agencije OR iz Podgorice, svetovalka za strateške komunikacije, filmska in gledališka producentka.

Lastnica PR in produkcijske agencije OR iz Podgorice, svetovalka za strateške komunikacije, filmska in gledališka producentka. Študirala je zgodovino in kritiko gledališča in televizije v Italiji, nato režijo v Skopju, kasneje pa magistrirala na področju novih medijev na Fakulteti za dramske umetnosti. Skoraj 20 let deluje na področju strateških komunikacij, multimedijskih kulturnih in korporativnih dogodkov ter filmske in gledališke produkcije. Je trenerka na področju komunikacij - poučuje protokol in upravljanje dogodkov v šoli CEPI PR ter sodeluje kot predavateljica in moderatorica na različnih konferencah s področja komunikacij in medijev. Njeno podjetje skrbi za podobo mnogih podjetij, med katerimi izstopajo Hipotekarna banka, Uniprom Group in Crnogorski Telekom. Delala je na ustvarjanju številnih komunikacijskih strategij in dogodkov, za katere so jo najele mednarodne organizacije in poslovni sektor (UNDP, Svetovna zdravstvena organizacija, UNICEF, Britanski svet). 

Foto: Nina Redžepagić


Foto: Nina Redžepagić


KAKO VIDITE PRIHODNOST ODNOSOV Z JAVNOSTMI?
Ne moreš pisati o prihodnosti PR, ne da bi se dotaknil slona v sobi - vzpona umetne inteligence. Tema UI je sprožila razprave, se pojavila v znanstvenih in "neznanstvenih" člankih ter celo preplavila vsakdanje pogovore in družinska kosila. Ko se UI razvija in preoblikuje industrije, PR strokovnjaki že vključujejo UI v svoje delo. Znotraj področja UI bom omenil le njeno najbolj priljubljeno uporabo: generativno UI, vendar pa je ob vključevanju UI v PR pomembno priznati tudi morebitne izzive. Ko orodja UI postajajo bolj napredna, obstaja nevarnost ustvarjanja vsebine, ki ji manjka človeški dotik, avtentičnost in čustvena inteligenca, ki so dolgo časa bili temelji PR.
Zaključek je, da je prihodnost PR neločljivo povezana z umetno inteligenco. Močno verjamem v preoblikovalno moč tehnologije in če nam uspe izogniti se scenariju konca sveta po vzoru filma Terminator, UI ponuja skoraj neomejene možnosti na vseh področjih osebnega in profesionalnega življenja. Ko UI nadaljuje svojo pot v naše pogovore ob večerji, je jasno, da je njena vloga pri oblikovanju prihodnosti PR pomembna in vznemirljiva... in "malce" strašljiva. Krešimir Domjančić, izvršni direktor korporativnih komunikacij pri Hrvatska pošta.

Foto: Hotel Mona Plaza Beograd


Foto: Subotica, Srbija

HOTEL MONA PLAZA BEOGRAD
Hotel Mona Plaza Beograd: Kongresni center
Kongresni in razstavni prostor Hotela Mona Plaza v Beogradu, ki se razprostira na več kot 2.000 kvadratnih metrih, je popolno mesto za organizacijo različnih vrst konferenc, sestankov, seminarjev in kongresov. Ta izjemno prilagodljiv prostor ima kar 9 kongresnih dvoran in je opremljen z moderno tehnologijo, klimatsko napravo, zvočnim sistemom, razsvetljavo in hitrim internetom.
Kongresni center ponuja veliko dvorano, Donji Dorćol, ki lahko sprejme do 330 ljudi v gledališki postavitvi, stropna okna pa zagotavljajo obilo naravne svetlobe in ustvarjajo prijetno in navdihujoče delovno vzdušje. Prostor je razporejen na treh nadstropjih, vključno s pritličjem z večnamenskim banketnim prostorom, prvim in drugim nadstropjem s kongresnimi dvoranami in prostori ter streho hotela za organizacijo vseh vrst dogodkov.

SUBOTICA, SRBIJA, 2011
Blizu mesta Subotica se nahaja jezero Palić. Konferenca je bila prvič organizirana v okviru turističnega letovišča. Udeleženci konference so poslušali zanimiva regionalna predavanja, 10 jih je gostil župan mesta Subotica, in imeli so priložnost uživati v tradicionalnem kosilu v enem izmed Salašev - tradicionalnih hiš s konjskimi kmetijami in zdravo hrano. Takratni direktor za odnose z javnostmi pri Telekomu Makedonija, sedanji predsednik vlade Severne Makedonije, je prvič govoril na konferenci, predstavil pa se je tudi Richard Linning, predsednik IPRA. V zadnjih dneh konference so udeleženci potovali v Novi Sad, kjer so obiskali tudi trdnjavo Petrovaradin.

PR - PRO PR