Mednarodni program podeljevanja nagrad v komunikacijski industriji, ki do sedaj ni bil sloves za priznanje visokih dosežkov, bo predstavil neprimerljivo širino najnovejših komunikacijskih talentov.
Mednarodni program podeljevanja nagrad v komunikacijski industriji, ki do sedaj ni bil sloves za priznanje visokih dosežkov, bo predstavil neprimerljivo širino najnovejših komunikacijskih talentov. Prav tako se bo zavzemal za resnico in integriteto v dobi dezinformacij. Z vzpostavitvijo javno dostopnega pravilnika, ki bo omogočil transparentno ocenjevanje projektov, vključno z ocenjevalno ekipo iz šestih kontinentov, se nadaljuje uspeh nagrad PRO PR Globe Awards, ki že dvanajst let priznavajo izjemno delo posameznikov po vsem svetu.
PRO PR Globe Awards ima novo arhitekturo blagovne znamke, PRO PR Globe People Achievement Awards, ki se bo še naprej podeljevala posameznikom, in PRO PR Globe Communication Achievement Awards za projekte, v katerih bodo lahko sodelovale organizacije zasebnega, javnega in nevladnega sektorja. Prvič se na svetovni ravni uvajajo kategorije, ki bodo izpostavile komunikacijske dosežke na področjih, namenjenih univerzam, nacionalnim parkom, diskografiji, kmetijstvu, dediščini, zeleni industriji, avtomobilski industriji in vinarstvu. Poleg teh bo predstavljenih še dodatnih 17 kategorij ter dve posebni kategoriji, namenjeni priznavanju uspeha komunikacijskih projektov.
Foto: Danijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora PRO PR Globe AwardsDanijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora PRO PR Globe Awards, je poudaril: »Te nagrade govorijo o pravičnosti, transparentnosti in resnično visokih dosežkih. Kot rezultat tega se veselimo promocije nekaterih najboljših del, ki jih naša industrija lahko ponudi, nagrade PRO PR Globe Awards pa bodo okrepile ugled zmagovalcev in komunikacijske industrije na splošno. Poleg tega vemo, da sodelovanje v podelitvi nagrad, še posebej v velikih mednarodnih programih, kot je ta, udeležencem, njihovim strankam in sodnikom ponuja obsežne možnosti za mreženje kot tudi dostop do najboljših praktičnih primerov."
Prijave za nagrade PRO PR Globe Communication Achievement Awards se začnejo 17. maja na uradni spletni strani: https://awards.pro-pr.com/.
Podelitev nagrad bo tradicionalno potekala v Rimu, dan pred podelitvijo pa bo konferenca z naslovom: PR Roman Forum: "Green communications, Green responseness ESG, Sustainable Heritage."
VIR: Apriori World d.o.o.
PRO PR Globe Awards ima novo arhitekturo blagovne znamke, PRO PR Globe People Achievement Awards, ki se bo še naprej podeljevala posameznikom, in PRO PR Globe Communication Achievement Awards za projekte, v katerih bodo lahko sodelovale organizacije zasebnega, javnega in nevladnega sektorja. Prvič se na svetovni ravni uvajajo kategorije, ki bodo izpostavile komunikacijske dosežke na področjih, namenjenih univerzam, nacionalnim parkom, diskografiji, kmetijstvu, dediščini, zeleni industriji, avtomobilski industriji in vinarstvu. Poleg teh bo predstavljenih še dodatnih 17 kategorij ter dve posebni kategoriji, namenjeni priznavanju uspeha komunikacijskih projektov.
Foto: Danijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora PRO PR Globe AwardsDanijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora PRO PR Globe Awards, je poudaril: »Te nagrade govorijo o pravičnosti, transparentnosti in resnično visokih dosežkih. Kot rezultat tega se veselimo promocije nekaterih najboljših del, ki jih naša industrija lahko ponudi, nagrade PRO PR Globe Awards pa bodo okrepile ugled zmagovalcev in komunikacijske industrije na splošno. Poleg tega vemo, da sodelovanje v podelitvi nagrad, še posebej v velikih mednarodnih programih, kot je ta, udeležencem, njihovim strankam in sodnikom ponuja obsežne možnosti za mreženje kot tudi dostop do najboljših praktičnih primerov."
Prijave za nagrade PRO PR Globe Communication Achievement Awards se začnejo 17. maja na uradni spletni strani: https://awards.pro-pr.com/.
Podelitev nagrad bo tradicionalno potekala v Rimu, dan pred podelitvijo pa bo konferenca z naslovom: PR Roman Forum: "Green communications, Green responseness ESG, Sustainable Heritage."
VIR: Apriori World d.o.o.