Ikea vedno znova preseneča – tudi tokrat, ko so v sodelovanju z agencijo Mother pretentali medije in vplivneže, ki so se udeležili predstavitve znamke kuhinj Eureka Spiritis.

Izbrance so povabili na dogodek, ki naj bi ga v Londonu organizirala blagovna znamka Eureka Spiritis. Na njem so predstavili »luksuzno« kuhinjo iz televizijskega oglasa, ki so jo opisali v samih presežkih. Na koncu se je izkazalo, da ne gre za novo premium znamko, ampak da je kuhinja znamke Ikea, ime pa anagram. Če premečete črke v besedah »Eureka Spiritis«, namreč dobite besedi »Surprise, it’s Ikea« (ang. presenečenje, to je Ikea).

»Zlagali smo se glede imena, vse ostalo, kar zadeva kuhinjo, pa je resnica,« so zaključili v oglasu. Kemi Anthony, vodja tržnega komuniciranja za Ikeo v Veliki Britaniji in na Irskem, dodaja, da so kuhinje v središču vsakega doma, z oglaševalsko akcijo pa da so želeli pokazati, da so kuhinje Ikea elegantne in praktične, hkrati pa so želeli kupce prijetno presenetiti in izpostaviti dizajn, kakovost in strokovnost njenih kuhinj.

VIR: Marketing Magazin

Povezava:
/