Najnovejša generacija modelov 911 združuje inovativno tehnologijo in izjemno športnost v osupljivo harmonijo.

Najnovejša generacija modelov 911 združuje inovativno tehnologijo in izjemno športnost v osupljivo harmonijo. Novi modeli 911 predstavljajo vrhunec inženirske umetnosti z izboljšanimi pogonskimi sklopi, dovršenim dizajnom, optimizirano aerodinamiko in naprednim digitalnim upravljalnim sistemom. Rezultat sta vrhunska zmogljivost in brezčasna eleganca, ki presegata pričakovanja najzahtevnejših ljubiteljev športnih avtomobilov.
 
Inovativen hibridni motor po navdihu motošporta
Porschejevi inženirji so pri načrtovanju hibridnega sistema za nove modele 911 Carrera GTS uporabili znanje iz avtomobilskega športa. »Razvili in preizkusili smo številne zamisli in pristope, da bi ustvarili hibridni sistem, ki natančno ustreza modelu 911. Rezultat je edinstven pogon, ki se ujema s celotnim konceptom 911 in znatno izboljša njegove zmogljivosti,« pravi Frank Moser, podpredsednik modelskih linij 911 in 718.

Lahek in zmogljiv sistem T-Hybrid ima na novo razvit električni turbopolnilnik. Vgrajeni elektromotor, ki je nameščen med kompresorjem in turbino, v trenutku požene turbopolnilnik, kar nemudoma poveča potreben polnilni tlak. Električni motor v turbinskem polnilniku deluje tudi kot generator, ki lahko ustvari električno moč do 11 kW (15 KM), pridobljeno iz pretoka izpušnih plinov. Novi električni turbopolnilnik nadomešča dva turbinska polnilnika iz motorjev prejšnje generacije, kar zagotavlja bolj dinamično in odzivno generiranje moči.

Pogonski sklop vključuje tudi sinhronski električni motor s trajnimi magneti, ki je vgrajen v nov, zmogljivejši osemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Ta že v prostem teku podpira bokserski motor z dodatnim navorom do 150 Nm in zagotavlja povečanje moči do 40 kW. Inženirji so oba elektromotorja povezali z lahkim in kompaktnim visokonapetostnim akumulatorjem, ki po velikosti in teži ustreza običajni 12-voltni zaganjalni bateriji, vendar hrani do 1,9 kWh energije (bruto) in deluje pri napetosti 400 V. Za optimizacijo teže pa je za napajanje 12-voltnega električnega sistema vgrajen lahek litij-ionski akumulator.

Srce pogona T-Hybrid je na novo razvit 3,6-litrski bokserski motor. Kompresor klimatske naprave sedaj poganja visokonapetnostni sistem, kar omogoča opustitev jermenskega pogona, posledično pa kompaktnejšo konstrukcijo motorja. Tako je nad njim zdaj dovolj prostora za pulzni in DC-DC pretvornik. Zaradi povečanih vrtin na 97 milimetrov in je hod zrasel na 81 milimetrov, je skupna prostornina motorja v primerjavi s predhodnikom večja za 0,6 litra. Motor je opremljen s prilagodljivim krmiljenjem odmičnih gredi VarioCam in upravljanjem ventilov z valjčnimi nihajnimi ročicami, kar omogoča ohranjanje idealnega razmerja med gorivom in zrakom v celotnem območju delovanja (lambda = 1).

Že brez električne podpore bokserski motor razvije impresivno moč 357 kW (485 KM) in 570 Nm navora. Skupna sistemska zmogljivost je 398 kW (541 KM) in 610 Nm V primerjavi s predhodnikom se je moč povečala za 45 kW (61 KM). Novi 911 Carrera GTS prejšnjo generacijo premaga tudi v sprintu z mesta do hitrosti sto kilometrov na uro. Za to nalogo potrebuje le tri sekunde, silovito pospeševanje pa se zaključi šele pri 312 kilometrih na uro. Ta učinkoviti in zmogljivi hibrid se ponaša z izjemno dinamičnimi vozniškimi lastnostmi. Če ga primerjamo s priključnimi hibridi, ima bistveno manjšo dodatno maso, kar prispeva k znatno skromnejšim izpustom ogljikovega dioksida. Od predhodnika je težji samo za slabih 50 kilogramov.

Novega 911 Carrera še vedno poganja 3-litrski bokserski motor z dvema turbinskima polnilnikoma. Hladilnik polnilnega zraka je prevzet iz prejšnje generacije modelov Turbo, za optimalno hlajenje pa je nameščen nad motor tik pod mrežico zadnjega pokrova. Turbinski polnilniki, ki so bili prej rezervirani za modele GTS, so sedaj vgrajeni v nove modele 911 Carrera. S temi spremembami smo dosegli zmanjšanje emisij ter povečanje moči na 290 kW (394 KM) in navora na 450 Nm. Z novim modelom 911 Carrera Coupé boste z mesta do hitrosti sto kilometrov na uro pospešili v 4,1 sekunde (3,9 sekunde s paketom Sport Chrono), kazalec hitrosti pa se bo ustavil šele pri številki 294 kilometrov na uro. V primerjavi s predhodnikom je to za 0,1 sekunde hitreje, največja hitrost pa je večja za en kilometer na uro.







Optimizirano vzmetenje in aktivna aerodinamika

Tudi vzmetenje modela 911 Carrera GTS je bilo temeljito spremenjeno. Prvič je serijsko na voljo krmiljenje zadnje osi, ki povečuje stabilnost pri velikih hitrostih in zmanjšuje obračalni krog. V visokonapetostni sistem zmogljivega hibrida smo vgradili sistem za preprečevanje nagibanja karoserije Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ki deluje s pomočjo elektrohidravličnega krmilnega sistema, kar poveča prilagodljivost in natančnost. Športno vzmetenje s sistemom za aktivno upravljanje podvozja (PASM) in za 10 milimetrov znižana vozna višina zagotavljata značilno vodljivost, vozno dinamiko in udobje.

Za novega 911 je na voljo sedem modelov platišč s premerom 19/20 ali 20/21 palcev. Za 911 Carrera pa lahko sedaj prvič izberete platišča Exclusive Design s karbonskimi lamelami, ki zmanjšujejo koeficient zračnega upora in s tem povečujejo učinkovitost. Novi modeli 911 Carrera GTS so na zadnji osi postavljeni na 21-palčna platišča. Na 11,5 palca široka platišča so nameščene pnevmatike dimenzij 315/30 ZR 21. Na prednji osi pa so 20-palčna platišča širine 8,5 palca s pnevmatikami dimenzij 245/35 ZR 20. V skladu z večjo zmogljivostjo širše zadnje pnevmatike izboljšajo vozno dinamiko in oprijem avtomobila.

Izpopolnjen brezčasni dizajn


S premišljenimi posodobitvami so novi modeli 911 dobili oblikovno dovršeno podobo. Večina sprememb izboljšuje aerodinamiko in zmogljivost novega športnika. Vključujejo posameznim modelom prilagojene nove odbijače, v standardne matrične LED-žaromete z značilno štiritočkovno grafiko pa so zdaj prvič vključene vse svetlobne funkcije. Takšna zasnova omogoča opustitev sprednjih pozicijskih luči in ustvarja prostor za večje hladilne odprtine.

Sprednji del modelov 911 Carrera GTS zaznamuje pet navpično razporejenih aktivnih hladilnih loput, vidnih od zunaj, in še dodatni skriti loputi za zapiranje obtoka. Prvič v modelu 911 jih dopolnjujejo prilagodljivi sprednji difuzorji v podvozju, ki se upravljajo skupaj z loputami za hladilni zrak. Ti prilagodljivi elementi usmerjajo zračni tok po potrebi. Ko so potrebe po moči majhne, so lopute za optimizacijo aerodinamike zaprte. Ko pa je potrebna večja moč, na primer na dirkališču, se lopute odprejo in usmerijo večje količine zraka v hladilnike avtomobila.

Po želji lahko nove modele 911 opremite s HD matričnimi LED-žarometi, ki vsebujejo več kot 32.000 svetilnih diod. Njihov visokozmogljiv svetlobni snop osvetljuje cesto na razdalji več kot 600 metrov. Žarometi ponujajo tudi inovativne dodatne funkcije, kot so dinamična osvetlitev v zavojih, osvetlitev voznega pasu, osvetlitev gradbišča in zoženega voznega pasu ter preprečevanje bleščanja nasproti vozečim vozilom ob prižganih dolgih lučeh.

S preoblikovanim svetlobnim pasom z integriranim lokom in logotipom PORSCHE je zadnji del novega modela 911 videti globlji in širši. Prenovljena zadnja rešetka s petimi lamelami na vsaki strani se povezuje z zadnjim steklom in tvori grafično celoto, ki prehaja v izvlečni spojler. Prostor za registrsko tablico je zdaj višje, zadnji odbijač pa je jasneje strukturiran. Izpušni sistemi, prilagojeni posameznim modelom, so elegantno integrirani v zadnje difuzorje. Nove modele 911 Carrera lahko opcijsko opremite s športnim izpušnim sistemom, pri modelih 911 Carrera GTS pa je ta že del serijske opreme.

Opcijski Aerokit še dodatno izboljša zmogljivost izvedenke 911 Coupé. Vključuje značilen sprednji odbijač SportDesign z edinstvenim sprednjim spojlerjem, ujemajoče se stranske pragove in lažji zadnji usmerjevalnik zraka. Ti elementi zmanjšujejo vzgon in izboljšujejo oprijem avtomobila.







Popolnoma digitalen kokpit in razširjena povezljivost


Notranjost novega modela 911 v kupejevski različici smo zasnovali kot dvosedežno vozilo, brez doplačila pa lahko izberete konfiguracijo 2 + 2 sedeža. V kokpitu združujemo tipičen oblikovalski DNK modela 911 s sodobno tehnologijo. Koncept upravljanja Porsche Driver Experience je osredotočen na voznika ter mu omogoča intuitivno in hitrejše upravljanje. Bistveni upravljalni elementi so nameščeni na volan ali pa v njegovo neposredno bližino. Med njimi so serijsko stikalo za preklapljanje med načini vožnje, spremenjena ročica za upravljanje asistenčnih sistemov in prvič v modelu 911 tudi gumb za zagon vozila. Na sredinsko konzolo smo dodali še hlajen predal za indukcijsko polnjenje mobilnega telefona.

Instrumenta plošča novih modelov 911 je popolnoma digitalna. 12,6-palčni zaslon, ki se elegantno ujema z novim konceptom upravljanja in prikazovanja, je izdatno prilagodljiv. Izberete lahko med sedmimi prikazi, vključno z ekskluzivnim Classic, ki ga je navdihnila tradicionalna zasnova petih Porschejevih okroglih številčnic z osrednjim merilnikom hitrosti.

Sistem Porsche Communication Management (PCM) boste še zmeraj upravljali na osrednjem 10,9-palčnem zaslonu z visoko ločljivostjo. Vendar pa sta prilagodljivost načinov vožnje in upravljanje asistenčnih sistemov bistveno izboljšana. Nove so tudi nekatere funkcije povezljivosti. S QR-kodo je precej poenostavljen postopek prijave v sistem PCM s Porschejevim ID. Sistem Apple CarPlay® je zdaj globlje integriran v avtomobil, kar omogoča prikaz informacij na armaturni plošči in upravljanje funkcij vozila neposredno v ekosistemu Apple®. Prvič lahko videovsebine pretakate tudi med parkiranjem, aplikacije, kot sta Spotify® in Apple Music®, pa boste kot del sistema PCM lahko uporabljali tudi brez povezanega pametnega telefona.

Novi modeli 911 že na voljo


Nove modele 911 lahko v Porsche Centru Ljubljana že naročite, po svojih željah pa jih lahko sestavite na konfigurator.porsche.si.

Za več informacij o novih modelih 911 se obrnite na naše prodajne svetovalce ali pa se osebno oglasite v Porsche Centru Ljubljana, kjer vam bomo pomagali pri izbiri pravega športnika za vas.







VIR: Porsche Slovenija