Nomen est omen: novosti so zapisane že v imenu ene od največjih bank na domačem trgu, zato verjetno ne preseneča, da ima banka za nas ponovno nekaj novega.
Kratek opis akcije: Že nekaj časa se je šušljalo o spremembi lastništva Nove KBM, zdaj pa je kocka le padla. Nova KBM je postala članica skupine OTP. Spremembo so v banki obeležili z usmerjeno komunikacijo, ki vsem zagotavlja, da je banka dobro pripravljena na vse, kar prihaja.
V glavni vlogi tudi tokrat nastopata zakonca Primož Roglič in Lora Roglič Klinc. V televizijskem oglasu spremljamo kratko zgodbo njune priprave na bančno spremembo. Primož njuno tandemsko kolo iz prejšnje združitvene kampanje prebarva iz rdeče na zeleno in tako preseneti Loro. »Zgodbo spremlja tudi življenjska misel, da so spremembe prave, kadar jih vodi zaupanje. Banka namreč ne spreminja le lastniške strukture, poslavlja se tudi od svoje značilne rdeče barve in bo odslej zastopana v zeleni barvi OTP,« pravijo snovalci akcije.
Poleg televizijskega oglasa se kampanja razteza tudi na zunanjih oglasnih površinah, družbenih omrežjih in v vseh porah digitalnega okolja. V nadaljevanju leta pa snovalci napovedujejo še več nove in sveže komunikacije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, polepitve poslovalnic
Predstavniki naročnika: Jure Bračko, Nataša Sernc in Anita Sobočan
Direktor naročnika: Žiga Gliha
Vodji projekta v agenciji: Nika Perovšek in Klara Rupret
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Tekstopisca: Rok Artiček in Manja Novak
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalec: Urban Zotel
Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec
Postprodukcija: Urška Kos
Produkcijska hiša: Studio 7
Režiser: Mark Pirc
Direktor fotografije: Lazar Bogdanović
Fotografinja: Urša Premik
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: februar–marec 2023
VIR: MM