Nomen est omen: novosti so zapisane že v imenu ene od največjih bank na domačem trgu, zato verjetno ne preseneča, da ima banka za nas ponovno nekaj novega.

Kratek opis akcije: Že nekaj časa se je šušljalo o spremembi lastništva Nove KBM, zdaj pa je kocka le padla. Nova KBM je postala članica skupine OTP. Spremembo so v banki obeležili z usmerjeno komunikacijo, ki vsem zagotavlja, da je banka dobro pripravljena na vse, kar prihaja.


V glavni vlogi tudi tokrat nastopata zakonca Primož Roglič in Lora Roglič Klinc. V televizijskem oglasu spremljamo kratko zgodbo njune priprave na bančno spremembo. Primož njuno tandemsko kolo iz prejšnje združitvene kampanje prebarva iz rdeče na zeleno in tako preseneti Loro. »Zgodbo spremlja tudi življenjska misel, da so spremembe prave, kadar jih vodi zaupanje. Banka namreč ne spreminja le lastniške strukture, poslavlja se tudi od svoje značilne rdeče barve in bo odslej zastopana v zeleni barvi OTP,« pravijo snovalci akcije.

Poleg televizijskega oglasa se kampanja razteza tudi na zunanjih oglasnih površinah, družbenih omrežjih in v vseh porah digitalnega okolja. V nadaljevanju leta pa snovalci napovedujejo še več nove in sveže komunikacije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, polepitve poslovalnic

Predstavniki naročnika:
Jure Bračko, Nataša Sernc in Anita Sobočan

Direktor naročnika:
Žiga Gliha

Vodji projekta v agenciji:
Nika Perovšek in Klara Rupret

Kreativni direktor:
Blaž Vuk

Tekstopisca:
Rok Artiček in Manja Novak

Umetniška direktorica:
Barbara Podlogar

Oblikovalec:
Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalec:
Uroš Krašovec

Postprodukcija:
Urška Kos

Produkcijska hiša:
Studio 7

Režiser:
Mark Pirc

Direktor fotografije:
Lazar Bogdanović

Fotografinja:
Urša Premik

Medijska agencija:
Pristop Media

Trajanje akcije:
februar–marec 2023

VIR: MM