Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, bo svoj vrhunec doseglo na današnji podelitvi nagrad v ljubljanski Operi.


Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij v Europlakatu, je za bralce MM razložil, da je ocenjevanje del v petih kategorijah potekalo na spletni platformi od 26. decembra 2022 do 16. januarja 2023, po končanem ocenjevanju pa se je žirija srečala v živo in izbrala nominirana in zmagovalna dela. Slavnostna podelitev nagrad tako po dveh letih epidemijske odsotnosti nocoj zopet poteka v ljubljanski Operi.

Predsednica letošnje žirije je Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti. Pri ocenjevanju so se ji pridružili še Anita Srac, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Tanja Winterleitner, direktorica marketinga v Telemachu, Denis Potočnik, vodja marketinga v Alpe Panon McDonald's Slovenija, David Fartek, umetniški direktor v agenciji Arnoldvuga, Tomaž Apohal, ustanovitelj, partner in kreativni direktor v agenciji Yootree, in Jure Sotler, umetniški direktor v agenciji Luna \TBWA.

PRETEKLI DVE LETI SLAVILA MCDONALD'S IN MERCATOR

Na 11. Outstandingu je slavil McDonald's, saj je prejel kar tri nagrade. S svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju so poleg zmagovalca dogodka najbolj prepričali žirijo še plakati Mercatorja in agencije Herman & partnerji, SNG Maribor in SAMINO studia ter Drogarta ob finančni pomoči Ministrstva za zdravje Republike Slovenije.

Nagrade Outstanding 2020, torej leto poprej, pa so prejeli Slovensko mladinsko gledališče, McDonald's v sodelovanju s Futuro DDB, Pivovarna Laško Union v sodelovanju z Luno TBWA, Mercator v sodelovanju s Herman & partnerji in Nextmedia v sodelovanju z Agencijo 101.

VIR: MM