Netflix je na konferenci Advertising Week New York razkril nove priložnosti za oglaševalce na svoji platformi, vključno z različnimi oblikami sponzorstva vsebin, tudi njihovega prvega športnega dogodka v živo.

Netflix je na konferenci Advertising Week New York razkril nove priložnosti za oglaševalce na svoji platformi, vključno z različnimi oblikami sponzorstva vsebin, tudi njihovega prvega športnega dogodka v živo.



Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Po besedah Petra Naylorja, podpredsednika globalne oglaševalske prodaje, bodo na Netflixu ustvarili nove komunikacijske kanale za blagovne znamke, ob tem pa je napovedal že podpisana partnerstva s Smartfood Frito-Layem, T-Mobilom in Nespressom.

SPONZORJI VSEBIN, OGLASNIH BLOKOV IN PRENOSOV V ŽIVO

Blagovna znamka pokovke Smartfood Frito-Lay bo edini sponzor prihodnje sezone resničnostne serije Ljubezen je slepa, medtem ko bosta T-Mobile in Nespresso sponzorirala dokumentarno serijo »Formula 1 & Golf PGA: Drive to Survive«. Oglaševalcem bodo ponudili tudi tako imenovane bing oglase, kar pomeni, da blagovna znamka gledalcem zagotavlja spremljanje vsebin brez ali s krajšim oglasnim blokom. »Več kot 80 odstotkov naročnikov, ki uporablja funkcijo, podprto z oglasi, preživi pred zaslonom tudi dve uri več zaradi oglasov, zdaj pa bo lahko oglaševalec pokril strošek vsebine brez oglasov in ob tem poudaril le svoje izdelke,« je razložil Naylor. Nove oglaševalske formate bodo dopolnili še segmenti Top 10, Za vas in Nadaljuj z gledanjem, v katerih se bodo lahko v vrtiljak vsebin pozicionirali še različni izdelki. Največja novica za naročnike in oglaševalce pa je zagotovo najava Netflixovega vstopa na področje dogodkov v živo, kar bo sponzorjem omogočilo vključevanje v prenose v živo s 15- ali 30-sekundnimi javljanji.

VIR: MM