Ob stoletnici obstoja slovenske blagovne znamke Eta Kamnik, ki od svojega začetka ustvarja živilske izdelke s podpisom iz narave, so v podjetju s pomočjo agencije ENKI zasnovali oglaševalsko akcijo.

Avtor:
ENKI

Naročnik:
ETA Kamnik

Kratek opis akcije: Ob jubilejnem mejniku, prvem stoletju legendarnih znamk iz Etine kuhinje Natureta, Renški hram in Talis, so snovalci akcije izpostavili poseben izbor stotih najbolj priljubljenih izdelkov. Za ljubitelje Naturete so ob tem ustvarili posebno aktivacijo; med 100 izdelki lahko izberejo deset favoritov in s tem sodelujejo v nagradni igri. Veliko obletnico so podprli tudi z zunanjim oglaševanjem ter akcijo na spletu in družbenih omrežjih.

Elementi akcije: spletna stran, družbena omrežja, nagradna igra, zunanje oglaševanje, digitalni zakup, AR-filter

Naročnik: Eta Kamnik

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Lučka Godnov

Agencija: ENKI

Vodja projekta in strateginja: Tjaša Lenardič

Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj

Programiranje: Matej Tratnik

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Medijski zakup: AM Komunikacije

VIR: MM