Agencija Pakt je prodorna inovativna marketinška agencija, katere soustanovitelja Rok Štupar in Matej Novak verjameta v celostni pristop do marketinga, visoko kakovost storitev in osebni odnos do naročnikov.

Agencija Pakt je prodorna inovativna marketinška agencija, katere soustanovitelja Rok Štupar in Matej Novak verjameta v celostni pristop do marketinga, visoko kakovost storitev in osebni odnos do naročnikov.

Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Rok Štupar in Matej Novak sta se srečala ob delu pri skupnih projektih, kjer sta hitro ugotovila, da delujeta kot izredno uigran dvojec, za katerega noben marketinški izziv ni prevelik. Marketinška strokovnjaka vsak na svojem področju, Matej na tehničnem in Rok na kreativnem, s skupno več kot 30 leti izkušenj sta združila svoje znanje, strast in vizijo, da bi naročnikom ponudila nekaj več. Rodila se je ideja o ustanovitvi lastne marketinške agencije, agencije Pakt. V njeno središče sta postavila skrb za stranke, ki se odraža v izdelkih, storitvah in rešitvah, ki jih nudi agencija, ter močno in povezano ekipo. Ta je predana zagotavljanju, da vsaka izvedena tržnokomunikacijska akcija ni le uspešna, temveč tudi odseva vrednote in visok standard kakovosti, za kar se zavzemajo v Paktu. »Ko se stranka odloči za sodelovanje z nami, ne izbere le agencije, ampak partnerja, ki jo je pripravljen razumeti, jo voditi skozi čeri marketinga in skupaj z njo rasti do zagotovljenega uspeha,« zatrdijo uvodoma.

»NAŠ PRVI NAROČNIK JE ŠE VEDNO Z NAMI«

V agenciji Pakt se od samega začetka zavedajo, da je uspeh naročnika tudi njihov uspeh. Že od začetka poslovanja skrbijo, da ob delu združujejo dolgoletno znanje s kreativnostjo in inovativnostjo ter visoko kakovostjo storitev. »To je prepoznal že naš prvi naročnik, distributer Mitsubishi Electric, podjetje Ream, s katerim smo danes tesno partnersko in poslovno povezani in ustvarjamo trdno in uspešno sodelovanje. Za njih kot tudi za večino preostalih naročnikov izvajamo celostni marketing, s katerim marketing podjetja dvigujemo na višjo raven,« pravijo. 

Njihov začetni fokus je bil na spletnih tehnologijah in oblikovanju, že hitro pa so prepoznali pomembnost celostnega pristopa do digitalnega marketinga. Danes so tako celostna marketinška agencija, ki nudi celovit paket storitev z naprednimi marketinškimi storitvami, od tiska, fotografije in videoprodukcije do zakupa oglasnega prostora. izvedbe promocijskih vsebin in raznolikih digitalnih aktivnosti. Njihov prispevek naročniki opazijo, saj skupaj rastejo in iz leta v leto krojijo boljše rezultate. 

Na vprašanje, kdo so njihovi idealni naročniki, odgovarjajo, da imajo zagotovo največje koristi od sodelovanja z njimi tista podjetja, ki so pripravljena razumeti delovanje in prednosti celostnega pristopa k marketingu, saj jim lahko omogočijo vse storitve pod eno streho, vzporedno pa poenoteno izpostavitev blagovne znamke s konvencionalnimi in sodobnimi oglaševalskimi kanali.

NA POTI NAVZGOR MNOGO MEJNIH KAMNOV

»Vse od začetka delovanja širimo portfelj storitev, ki jih pokrivamo – od spletnega marketinga, s katerim smo začeli, do celovite izvedbe marketinga preko vseh digitalnih kanalov, vključno s tiskom, fot- in videoprodukcijo ter denimo zakupom oglasnega prostora. Dodano vrednost prinašamo skozi razumevanje različnih digitalnih kanalov in produkcijskih procesov ter izvedbo celostnega marketinga,« odgovarjajo na vprašanje, ali so tudi zanje edina stalnica nenehne spremembe. To teh prihaja vsakodnevno, saj zaposleni v agenciji Pakt ob tem delujejo interno, kot del podjetja naročnikov: »Tako lahko dobro spoznamo naročnika in energijo podjetja, kar nam omogoči odlično komunikacijo in doseganje rezultatov.«

Da bi odražali svojo nenehno rast in razvoj, so se v podjetju odločili tudi za nekaj sprememb, ki so vidne širši javnosti. Med njimi je prenova spletne strani, ki je postala stična točka za njihove obstoječe in bodoče stranke. V letu 2021 so se preselili v nove poslovne prostore v Poslovni coni Komenda. Velik poudarek so namenili ambienti, ki izraža energijo Pakta in odlično podpira kreativnost. »Vsak korak, ki smo ga naredili, je bil skrbno premišljen in usmerjen k temu, da zagotavlja vrednost za naše stranke in zaposlene,« opišejo mejne kamne, ki so si jih postavljali na poti navzgor.

IZJEMNI PROJEKTI, IZJEMNI NAROČNIKI

Zaposleni v agenciji so ponosni na vse projekte in predvsem na to, da njihovi naročniki ostajajo z njimi ter da so bili v kratkem časovnem obdobju kljub mnogim izzivom priča izjemni poslovni rasti. »Izpostavili bi odmevno nacionalno kampanjo 'Atopijski dermatitis: Bolezen, ki zareže globoko', ki smo jo zasnovali v sodelovanju z neprofitno organizacijo Zavodom Atopika. Z njo smo prispevali k ozaveščanju o pereči zdravstveni situaciji in jo kljub omenjenim sredstvom naročnika izpeljali udarno in celostno ter tako uspešno dosegli zastavljene cilje in naslovili ciljno javnost.«

Uspešne marketinške zgodbe pišejo tudi z blagovnimi znamkami Mitol, Daihen Varstroj, Savske Elektrarne, Maister Brewery, Terme Banovci, Hit Preless, Hiše Javušnik, Biotehniško fakulteto Ljubljana, Pajntar in mnogimi drugimi. 

»Uspešno sodelovanje smo začeli s Skupino Istrabenz plini, vodilnim podjetjem za oskrbo s plini in energetskimi rešitvami v regiji, ki je odjemalcem na voljo v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji – in njenimi povezanimi družbami.« Zelo aktualen projekt, s katerim se ukvarjajo te dni, je izvedba obsežne in vsebinsko izredno kompleksne spletne strani z več kot 70 podstranmi za Skupino Istrabenz plini. »Ta nam je s svojo kompleksnostjo ponudila priložnost za inovativnost in kreativnost, največji izziv pa je ob zaključku strani zagotoviti, da struktura spletne strani kljub obsežnosti ponudi optimalno uporabniško izkušnjo.« Ekipi Pakta se zdi nadvse pomembno, da bo končni izdelek izražal profesionalnost njihove stranke, uporabnikom pa zagotavljal intuitivno navigacijo in enostavnost za uporabnike. Po tem projektu se bodo lotili še prenove vseh spletnih strani povezanih družb Skupine Istrabenz plini in uredili celostni marketing, s katerim bodo na spletno stran tudi pripeljali uporabnike v obsegu, ki si ga korporacija, kot je Skupina Istrabenz plini, zasluži. »Tovrstni projekti niso mogoči brez hitre odzivnosti, prilagajanja na spremembe in močnega ekipnega duha,« trdijo člani ekipe.


»UČILNICA«: NAROČNIKE JE POTREBNO TUDI IZOBRAŽEVATI

V agenciji Pakt so prepričani, da z deljenjem znanja ničesar ne izgubijo. »Prav nasprotno! Prizadevamo si, da naše stranke zares razumejo tako naše delo kot tudi to, kakšna je njihova vloga pri doseganju rezultatov, zato je za bas prenašanje znanja izredno pomembno. Naša 'Učilnica' je eden od načinov, kako to dosegamo.« Prav s tem namenom so ustvarili tudi celostni marketinški priročnik Kako uspeti v digitalnem svetu?, ki se bere kot nekakšen vodič po digitalnem marketingu. »Gre za priročnik, ki je na voljo tudi v tiskani obliki in s katerim smo na poljuden način predstavili vsa področja marketinga, delili koristne namige, taktike in nasvete ter odgovorili na vprašanje, zakaj celovit pristop do marketinga prinaša največje uspehe podjetjem na dolgi rok. Pomembno nam je, da na tak način svoje naročnike tudi izobražujemo, da se ti lahko znebijo strahov, povezanih z neznanjem in nerazumevanjem marketinga, s čimer skupaj dosežemo še boljše rezultate.«

AGENCIJA PAKT – PRIJATELJSKA EKIPA, ZAVZETA ZA CILJ

Agencija Pakt ni zgolj skupina posameznikov, ki dela v agenciji, temveč ekipa, ki diha skupaj za kar najboljši rezultat. Vsak član ekipe prinaša svoje veščine in znanje, predvsem pa tudi strast do dela in željo po učenju. »Kar nas dela posebne, je tisto nekaj, kar nas vleče naprej proti skupnim ciljem. Vizija podjetja, pa tudi skupna druženja in dejavnosti, igrajo ključno vlogo pri oblikovanju naše kulture. Ta so za nas priložnost, da se povežemo na globlji ravni, spoznamo drug drugega zunaj delovnega okolja in gradimo močnejše medsebojne odnose.« Za konec povedo, da je vsak član ekipe Pakt skrbno izbran, a ne le na podlagi veščin in znanja, ampak tudi na podlagi motivacije in želje po napredku. 

Zakaj bi naročnik izbral prav vas, jih vprašamo. »Ko izberete Pakt, ne izberete le agencije, ampak predano ekipo, ki vam zagotavlja, da je vsak projekt, ki ga prevzamemo, izveden z najvišjo stopnjo strokovnosti in predanosti.«

VIR: MM