Ob 21. obletnici Cityparka so njegovi predstavniki še posebej izpostavili prizadevanja po okolju prijaznem delovanju in varčevanju z energijo, kot tudi znane blagovne znamke, ki so v nakupovalnem središču našle svoj dom.
Kot je na današnjem novinarskem srečanju izpostavil Toni Pugelj, direktor družbe SES Slovenije, pod okrilje katere sodi tudi Citypark, je aktivno zmanjševanje porabe energije na njihovem dnevnem redu že več let. Ponosni so na sistem upravljanja z energijo, ki ustreza standardu EN ISO 50001:2018 in ga je nedavno uspešno certificiral neodvisni inštitut TÜV Austria. V luči trenutnih energetskih razmer v družbi SES preučujejo vse dodatne možnosti za nadaljnje smiselno varčevanje z energijo.
»Od avgusta 2022 se zunanja in oglasna razsvetljava nakupovalnih središč vklopi le eno uro pred odprtjem trgovin in izklopi eno uro po zaprtju. Ko je na prostem dovolj svetlobe, se raven osvetljenosti zmanjša,« je navedel in poudaril še krajši delovni čas nakupovalnih središč SES, kar prav tako prispeva k okolju prijaznemu delovanju.
NALOŽBA V SONČNO ELEKTRARNO NA STREHI CITYPARKA
Tudi Andrej Ropret, Cityparkov center manager, je poudaril nenehno uvajanje novosti za čim boljšo nakupovalno izkušnjo, pri čemer je izpostavil gradnjo sončne elektrarne na strehi Cityparka z močjo 754 kilovatov, v katero bodo vložili 1,3 milijona evrov. »Proizvodnja sončne elektrarne na Cityparku bo zadostila letnim potrebam po električni energiji za 435 gospodinjstev, imela bo 1816 panelov, s čimer bomo emisije zmanjšali za 205 ton. To je enako, kot če bi zasadili skoraj 10 tisoč dreves,« je ponazoril.
ŠTEVILNE ZNANE BLAGOVNE ZNAMKE IN DESETAK V PRENOVLJENI PODOBI
Sicer pa je povedal, da se Citypark dosega »lepo rast«. V 120 trgovinah in gostinskih lokalih, kar je največ med nakupovalnimi središči v Sloveniji, imajo znane blagovne znamke; nekatere so na voljo je v Cityparku, na primer Primarc in Mac, poleg tega pa so številne vstopile na slovenski trg ravno preko njih, kot so New Yorker, Gap, Pandora, Samsung, Calvin Klein, Nespresso, LEGO in druge.
Njihov darilni bon Desetak, ki ga je možno unovčiti v petih SES-ovih nakupovalnih središčih v Sloveniji, je po besedah Tonija Puglja dosegel rekordno prodajo, ob njegovi 10-letnici pa so ga predstavili v novi podobi.
V 21-IH LETIH VEČ KOT 4000 DOGODKOV
V 21-ih letih so v Cityparku po besedah vodje marketinga Maje Vidmar organizirali okrog 4000 dogodkov; v jubilejnem letu jih pripravljajo približno sto. Bližnji dogodki so seveda povezani z današnjim valentinovim, že čez nekaj dni pa sledijo prireditve ob pustu; ob tem nameravajo obiskovalcem podariti kar 3000 krofov.
»Od avgusta 2022 se zunanja in oglasna razsvetljava nakupovalnih središč vklopi le eno uro pred odprtjem trgovin in izklopi eno uro po zaprtju. Ko je na prostem dovolj svetlobe, se raven osvetljenosti zmanjša,« je navedel in poudaril še krajši delovni čas nakupovalnih središč SES, kar prav tako prispeva k okolju prijaznemu delovanju.
NALOŽBA V SONČNO ELEKTRARNO NA STREHI CITYPARKA
Tudi Andrej Ropret, Cityparkov center manager, je poudaril nenehno uvajanje novosti za čim boljšo nakupovalno izkušnjo, pri čemer je izpostavil gradnjo sončne elektrarne na strehi Cityparka z močjo 754 kilovatov, v katero bodo vložili 1,3 milijona evrov. »Proizvodnja sončne elektrarne na Cityparku bo zadostila letnim potrebam po električni energiji za 435 gospodinjstev, imela bo 1816 panelov, s čimer bomo emisije zmanjšali za 205 ton. To je enako, kot če bi zasadili skoraj 10 tisoč dreves,« je ponazoril.
ŠTEVILNE ZNANE BLAGOVNE ZNAMKE IN DESETAK V PRENOVLJENI PODOBI
Sicer pa je povedal, da se Citypark dosega »lepo rast«. V 120 trgovinah in gostinskih lokalih, kar je največ med nakupovalnimi središči v Sloveniji, imajo znane blagovne znamke; nekatere so na voljo je v Cityparku, na primer Primarc in Mac, poleg tega pa so številne vstopile na slovenski trg ravno preko njih, kot so New Yorker, Gap, Pandora, Samsung, Calvin Klein, Nespresso, LEGO in druge.
Njihov darilni bon Desetak, ki ga je možno unovčiti v petih SES-ovih nakupovalnih središčih v Sloveniji, je po besedah Tonija Puglja dosegel rekordno prodajo, ob njegovi 10-letnici pa so ga predstavili v novi podobi.
V 21-IH LETIH VEČ KOT 4000 DOGODKOV
V 21-ih letih so v Cityparku po besedah vodje marketinga Maje Vidmar organizirali okrog 4000 dogodkov; v jubilejnem letu jih pripravljajo približno sto. Bližnji dogodki so seveda povezani z današnjim valentinovim, že čez nekaj dni pa sledijo prireditve ob pustu; ob tem nameravajo obiskovalcem podariti kar 3000 krofov.
VIR: MM