Ford Pro je predstavil vrhunsko opremljeni pickup Ranger Platinum,1 ki prinaša novo raven razkošja v družini Rangerjev.
Novi Ranger Platinum se pridružuje vznemirljivi paleti nove generacije najbolje prodajanega evropskega pickupa2 v vrhu ponudbe cestnih vozil. Ekskluzivne zunanje podrobnosti in končne obdelave poudarjajo že sicer izrazito Rangerjevo oblikovanje, vse to pa dopolnjuje elegantna in sodobna z usnjem oblazinjena kabina.
Fordov zmogljivi 3,0-litrski turbodizelski motor V6 z 177 kW (240 KM) in na prefinjenost osredotočeni pogonski sklop zagotavljata uglajeno in lahkotno delovanje za vožnjo brez obremenitev ter izjemen navor za samozavestno prevažanje tovora in vleko prikolic z maso do 3500 kg.3
“Ford Ranger je postavil standard glede zmogljivosti in vsestranskosti v segmentu pickupov, zdaj pa postavlja tudi nov standard na področju razkošja. Osupljivi novi Platinum bo nagovoril stranke, ki cenijo izjemno udobje in tehnologije cestnih avtomobilov višjega razreda, a se raje zanesejo na vzdržljivost in vsestransko produktivnost, zaradi katerih je Ranger leto za letom najbolje prodajani pickup v Evropi,” je povedal Hans Schep, generalni direktor družbe Ford Pro v Evropi.
Evropski trgovci že sprejemajo naročila za Rangerja Platinum. Začetek proizvodnje nove različice je predviden za marec 2023.
Najrazkošnejši Ranger v ponudbi Ford Pro doslej
Ranger Platinum je na voljo izključno v petsedežni različici z dvojno kabino, poganja pa ga Fordov 3,0-litrski turbodizelski motor V6, ki je na voljo tudi v razkošnih SUV-jih in pickupu F-150 v Severni Ameriki ter razvije 177 kW (240 KM) in 600 Nm navora. Moč se prenaša prek Rangerjevega novega elektronsko krmiljenega stalnega štirikolesnega pogona v kombinaciji s Fordovim 10‑stopenjskim samodejnim menjalnikom s prilagodljivim prestavljanjem in sklopi, ki so na novo zasnovani za zmanjšanje hrupa in vibracij.
Rezultat je prefinjeno, odzivno in samozavestno delovanje ne glede na razmere ter izdatna zmogljivost za vleko prikolic z zavorami, ki so lahko natovorjene z maso do 3500 kg. Vozilo ponuja enako izjemno sposobnost za prevoz tovora kot vsi Rangerji, vključno z nosilnostjo, ki presega eno tono.4
Zunanjost Rangerja Platinum temelji na mišičastem in funkcionalnem oblikovanju družine pickupov Ranger in je še bolj dovršena. Nova različica je uvrščena nad odlično opremljenim Wildtrakom, ki je predstavljal 60 odstotkov prodaje odhajajočega modela Ranger v Evropi.
Edinstvena maska in novo mat kromiranje zunanjih poudarkov Rangerja Platinum pripomoreta k osupljivemu prvemu vtisu, sem pa sodijo tudi nova 50,8 cm (20'') platišča s strojno obdelanimi površinami s poudarjenimi detajli v sijajni barvi ebenovine. Dodatni prestižni dodatki vključujejo mehko zapiranje zadnje stranice kesone, zatemnjena stekla in svetlobni podpis dnevnih luči v matričnih žarometih LED. Serijska strešna vodila dodajo odločen videz in izjemno praktičnost.
Notranjost Rangerja Platinum navduši z razkošno kabino z usnjenim oblazinjenjem in pametnimi tehnologijami, ki olajšajo življenje. Voznika in sovoznika razvajata v desetih smereh električno nastavljiva sedeža, oblazinjena z odličnim perforiranim in prešitim usnjem z elegantnimi kontrastnimi šivi in funkcijo za ogrevanje in hlajenje. Razkošno zasnovo dopolnjujejo teksture temnega javorovega lesa, prefinjena ambientalna osvetlitev notranjosti pa pomaga ustvariti pomirjujoče vzdušje.
Tehnološko izjemno napredni pečat kokpitu vtisneta dva 30,5 cm (12'') zaslona. Tradicionalne merilnike pred voznikom nadomešča povsem digitalna instrumentna plošča, poleg nje pa je še pokonci postavljen zaslon na dotik za upravljanje in prikaz Fordovega zmogljivega informativno-razvedrilnega sistema SYNC 4A.5 Ranger Platinum je serijsko opremljen z zvočnim sistemom B&O z osmimi zvočniki6 in brezžičnim polnjenjem telefonov in drugih naprav.7 Serijski modem FordPass Connect zagotavlja zmogljivo povezljivost in omogoča brezžično prilagoditev različnih modulov s prihodnjimi posodobitvami programske opreme Ford Power-Up, da je vozilo čedalje boljše.
Poleg obsežne palete naprednih sistemov za pomoč vozniku, ki so na voljo z različico Ranger Wildtrak, so del serijske opreme Rangerja Platinum še aktivni parkirni pomočnik s pomočjo pri vožnji iz parkirnega mesta,8 sistem za nadzor mrtvih kotov z opozarjanjem na prečni promet in upoštevanjem prikolice, opozarjanje in pomoč pri menjavi voznega pasu ter 360-stopinjska kamera.
Najširša ponudba pickupov Ranger doslej
Platinum je vrhunec najširše ponudbe pickupov Ranger, kar jih je bilo doslej na voljo pri družbi Ford Pro, in se pridružuje izjemno zmogljivim različicam Raptor, Wildtrak in Limited nove generacije, ki so že naprodaj, evropski kupci pa lahko zdaj naročijo tudi robustna modela Ranger XL in XLT z brezkompromisno specifikacijo za gospodarske uporabnike, kot so gradbeniki, gozdarji in reševalci.
# # #
1 Ford Ranger s 3,0-litrskim dizelskim motorjem V6 in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom – homologirane emisije CO2 262–273 g/km, homologirana poraba goriva 10,0–10,4 l/100 km (po WLTP).
Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.
2 Avstrija, Belgija, Češka, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica, Turčija in Velika Britanija.
3 Največja masa pri vleki je odvisna od tovora, konfiguracije vozila, dodatne opreme in števila potnikov.
4 Največja nosilnost se razlikuje in temelji na dodatni opremi in konfiguraciji vozila. Za kapaciteto specifičnega vozila glede prevoza tovora glejte nalepko na stebričku vrat.
5 Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav. Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.
6 BANG & OLUFSEN© 2021 in B&O© 2021. BANG & OLUFSEN™ in B&O™ sta registrirani blagovni znamki skupine Bang & Olufsen Group. V skladu z licenco Harman Becker Automotive Systems Manufacturing Kft. Vse pravice pridržane..
7 Razpoložljivo brezžično polnjenje Qi morda ni združljivo z vsemi mobilnimi telefoni.
8 Funkcije za pomoč vozniku dopolnjujejo in ne nadomeščajo voznikove pozornosti, presoje in potrebe po upravljanju vozila. Prav tako niso nadomestek za varno vožnjo. Glede podrobnosti in omejitev glejte navodila za uporabo vozila.
O družbi Ford Motor Company
Ford Motor Company (NYSE: F) je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan, ki si prizadeva pomagati graditi boljši svet, v katerem se lahko vsak človek svobodno giblje in uresničuje svoje sanje. Načrt družbe Ford+ za rast in ustvarjanje vrednosti združuje obstoječe prednosti, nove zmožnosti in stalne odnose s strankami, da bi obogatil izkušnje teh strank in poglobil njihovo zvestobo. Ford razvija, proizvaja, trži in servisira celotno linijo povezanih, vse bolj elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil: paleta vključuje Fordove poltovornjake, športne terence, dostavna in osebna vozila ter razkošne modele vozil Lincoln. Ford si prizadeva biti vodilno podjetje na področju elektrifikacije, mobilnostnih rešitev vključno z rešitvami za avtonomno vožnjo in storitev povezljivosti ter zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 183.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.
Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 41.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 55.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 14 proizvodnih obratov (10 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 4 obrati delujejo v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.
VIR: Summit motors Ljubljana