»Poskrbite, da bo letos vaš paradižnik najdebelejši in da vam nihče ne bo hodil v zelje! Z babi Tončko je vse tako enostavno,« sporoča OBI Slovenija.
Kratek opis akcije: Predstavljajo serijo videov, s katerimi želi postati »top of mind« za vse, ki stremijo k samooskrbnemu življenjskemu slogu in bi radi obogatili svoje vrtnarsko znanje. »Kdo drug kot naše babice ima največ kilometrine s sejanjem cvetja in zelenjave? Prekaljena vrtnarska mojstrica babi Tončka je tako postala kar babica vseh nas, mi pa smo z velikim veseljem prisluhnili njenim vrtnarskim skrivnostim in modrostim, pa tudi prikupnim »blooperjem«. Skozi videoposnetke ugotavljamo, da vrtnarjenje ni le hobi, temveč pravi vrelec mladosti, ki nas povezuje z naravo ter nam prinaša notranji mir,« pravijo v OBI-ju.
Elementi akcije: pristajalna stran, družbena omrežja, Google oglaševanje in e-novičnik
Medijska agencija: UM-INI
Predstavnik naročnika: Matej Rožen
Direktorica naročnika v agenciji in strateginja: Sonja Vlašič
Vodja projekta v agenciji: Ingrid Kozole
Kreativna direktorica projekta in tekstopiska: Urša Linec
Oblikovalec: Tadej Abram
Fotografinji: Lara Rožemberg in Lara Ilić
Snemalca: Bine Zarabec in Lara Rožemberg
Post-produkcija: Bine Zarabec
Asistenta projekta: Lara Ilić in Boštjan Volk
Produkcijska hiša: DROM agency
Proračun akcije: NA
Čas trajanja akcije: od 20. aprila do 10. maja 2023
VIR: MM