»Poskrbite, da bo letos vaš paradižnik najdebelejši in da vam nihče ne bo hodil v zelje! Z babi Tončko je vse tako enostavno,« sporoča OBI Slovenija.

Kratek opis akcije: Predstavljajo serijo videov, s katerimi želi postati »top of mind« za vse, ki stremijo k samooskrbnemu življenjskemu slogu in bi radi obogatili svoje vrtnarsko znanje. »Kdo drug kot naše babice ima največ kilometrine s sejanjem cvetja in zelenjave? Prekaljena vrtnarska mojstrica babi Tončka je tako postala kar babica vseh nas, mi pa smo z velikim veseljem prisluhnili njenim vrtnarskim skrivnostim in modrostim, pa tudi prikupnim »blooperjem«. Skozi videoposnetke ugotavljamo, da vrtnarjenje ni le hobi, temveč pravi vrelec mladosti, ki nas povezuje z naravo ter nam prinaša notranji mir,« pravijo v OBI-ju.

Elementi akcije:
pristajalna stran, družbena omrežja, Google oglaševanje in e-novičnik

Medijska agencija:
UM-INI

Predstavnik naročnika:
Matej Rožen

Direktorica naročnika v agenciji in strateginja:
Sonja Vlašič 

Vodja projekta v agenciji:
Ingrid Kozole

Kreativna direktorica projekta in tekstopiska:
Urša Linec

Oblikovalec:
Tadej Abram

Fotografinji:
Lara Rožemberg in Lara Ilić

Snemalca:
Bine Zarabec in Lara Rožemberg

Post-produkcija:
Bine Zarabec

Asistenta projekta:
Lara Ilić in Boštjan Volk

Produkcijska hiša:
DROM agency

Proračun akcije:
NA

Čas trajanja akcije:
od 20. aprila do 10. maja 2023


VIR: MM