V nemškem Kölnu se danes začenja sejem prehrambne industrije Anuga, na katerem bo svoje izdelke predstavljalo tudi sedem slovenskih podjetij.

Köln, 7. oktobra - V nemškem Kölnu se danes začenja sejem prehrambne industrije Anuga, na katerem bo svoje izdelke predstavljalo tudi sedem slovenskih podjetij. Javna agencija Spirit Slovenija namreč tudi letos organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na tem sejmu, ki po njenih navedbah velja za najpomembnejšega s tega področja v Evropi.

Na sejmu, ki poteka vsako drugo leto, proizvajalci oziroma pridelovalci predstavljajo bio prehrambne izdelke, sveže in ohlajene prehrambne izdelke, meso, zamrznjeno hrano, mlečne izdelke, pekarske izdelke, kruh in pecivo, vroče napitke, pijače, zdravo prehrano ter ketering.

Leta 2021 se je na sejmu predstavilo več kot 4600 razstavljavcev iz 98 držav, obiskalo pa ga je več kot 70.000 obiskovalcev iz 169 držav, so sporočili iz Javne agencije RS za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije Spirit Slovenija.

Rdeča nit letošnjega sejma, ki bo potekal do srede, bo trajnostna rast. Svetovna živilska industrija trenutno doživlja dinamične spremembe, saj se sooča s številnimi izzivi; med drugim z napovedano rastjo števila prebivalcev in z naraščajočim povpraševanjem po živilih, so izpostavili organizatorji.

Hkrati grožnja globalnih podnebnih sprememb, pomanjkanje vode in energije ter izguba biološke raznovrstnosti pritiskajo na kmetijstvo in živilsko industrijo. Gospodarski in humanitarni učinki, kot so prekinjene dobavne verige zaradi ruske agresije na Ukrajino, ter naraščajoči stroški energije in hrane razmere še poslabšujejo. Potreba po inovativnih izdelkih in rešitvah, ki bodo trajnostno izboljšale svetovni prehranski sistem, je zato večja kot kdaj koli prej, so zapisali.
Na razstavnem prostoru skupne velikosti 146 kvadratnih metrov, ki ga na sejmu zagotavlja agencija, bo svoje storitve in izdelke na njeno povabilo predstavljalo sedem slovenskih podjetij. To so Delamaris, Gea, La Popsi, Pekarna Pečjak, Radenska, Tina in Vina Jarkovič.

Nekatera od omenjenih podjetij so se ga pod okriljem agencije udeležile že večkrat. "Med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sodelovanje med slovenskimi razstavljavci," so izpostavili v agenciji.

Do konca letošnjega leta bo pod njihovim okriljem potekala še skupinska predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu pekarske industrije in slaščičarstva IBA, ki bo od 22. do 26. oktobra v Münchnu.

VIR: STAkrog