Po poročanju analitičnega podjetja Antenna, naj nova različica, podprta z oglasi, ne bi prinesla pričakovanih rezultatov, a Netflixova predstavnica odnosov z javnostmi trdi ravno nasprotno – v podjetju so zelo zadovoljni.
Oglaševalci lahko od začetka novembra dalje s svojimi oglasi ciljajo na 10 najbolj priljubljenih serij Netflixa ali na določene zvrsti vsebine. Gledalcev sicer ne morejo segmentirati glede na spol, starost, nastavitve gledanja ali čas dneva, ampak le na kraj in kot rečeno, vsebino. Netflix tako oglaševalcem omogoča predvajanje oglasnih spotov, dolgih 15 ali 30 sekund, pred, med ali po izbrani vsebini.
JE NETFLIXU USPELO?
V slabih dveh mesecih je Netflix pridobil 9 odstotkov novih prijav, od tega pa si je približno 57 odstotkov naročnikov izbralo funkcijo, ki je podprta z oglasi, a kar 43 odstotkov ljudi je zamenjalo dražji paket za cenejšega.
Ker je običajno cilj pretočnih platform, ki uvajajo cenejše različice, pridobiti čim več novih uporabnikov, hkrati pa obdržati čim večjo število tistih, ki imajo dražje različice, so iz analitičnega podjetja Antenna povedali, da Netflixu ni uspelo, kar se je pričakovalo.
Predstavnica za odnose z javnostmi pri Netflixu je dejala, da so Antennini podatki netočni: »Še vedno je zelo zgodaj za podajo pravih rezultatov in učinkov, a vseeno lahko trdimo, da smo zadovoljni smo z lansiranjem cenejše različice Netflixa, prav tako pa smo zadovoljni z vključenostjo gledalcev in vnemo oglaševalcev.«
Spomnimo, Netflix je 3. novembra v ZDA uvedel funkcijo, podprto z oglasi, ki stane le 6,99 dolarjev (polovico manj kot dražja različica) na mesec. To so uvedli kot del prizadevanja za diverzifikacijo prihodkov in razširitev baze naročnikov.
VIR: MM