Marjan Kodelja, novinar portala Tehnozvezdje, se je tokrat poskušal vživeti v blokarja z električnim avtomobilom. Preberite prispevek in izvedite, kako se je soočal z vsemi izzivi, ki so mu prišli nasproti.
Marjan Kodelja, novinar portala Tehnozvezdje, se je tokrat poskušal vživeti v blokarja z električnim avtomobilom. Preberite prispevek in izvedite, kako se je soočal z vsemi izzivi, ki so mu prišli nasproti.
Avtor teksta in fotografij: Marjan Kodelja
Pogosto slišim, da mi je lepo, kar živim v hiši in lahko po mili voljo polnim baterije električnega avtomobila. Za razliko od stanovalcev blokov, ki ga nimajo kam priklopiti. Res ga nimajo. Vsaj ne še. Nekoč bo drugače, saj so preprosti načini, kako rešiti to težavo. Toda, kaj bi dejali na to, da električnih avtomobilov doma sploh ne polnim. Tega ne počnem, ker nimam »normalne« polnilnice z močjo 11 kilovatov, za dobra dva kilovata pa se mi ne da ukvarjati s »šuko« vtičnico. To ni edini razlog. Želim se vživeti v kožo »blokarja«. Mi je uspelo? Zagotovo! Nekaj težav je bilo, a nobene večje. Takšne, ki bi me pustila na suhem brez prostih elektronov v anodi baterije. Ne vem, ali imam posebno »moč«, drugim se po njihovih zagotovilih težave pripetijo poredko ali celo nikdar, a občasno se predvsem s Petrolovimi polnilnicami grdo gledamo. Več o tem v enem od prihodnih člankov, ki bo posvečen infrastrukturi, saj mi ta ni pokvarila uživanja v vožnji z Mustangom.
Izvedite več v prispevku TUKAJ.
VIR: Ford