Ob Evropskem tednu zmanjševanja odpadkov so na Mestni občini Ljubljana s pomočjo agencije Pristop začeli komunikacijsko akcijo »Hitra moda še hitreje onesnažuje«.
Slogan letošnjega evropskega tedna zmanjševanja odpadkov je bil »Tekstilni odpadki so iz mode«, s čimer so potrošnike spodbujali k ponovni uporabi in popravilu tekstila in oblačil za zmanjšanje nastajanja tekstilnih odpadkov.
Na MOL-u so ugotovili, da v Sloveniji letno zavržemo kar 17.000 ton odpadnega tekstila, poleg tega pa kar 87 odstotkov odpadnega tekstila, ki ga proizvedemo Evropejci, konča v sežigalnicah ali na odlagališčih. Zaradi teh številk so se odločili, da v sodelovanju z agencijo Pristop zasnujejo komunikacijsko akcijo, s kateri ozaveščajo Ljubljančane in obiskovalce mesta k bolj trajnostnem in manj obremenjujočem pristopu k modi.
Pristopu so tako podali izhodišča za akcijo, ta pa je nato naročniku podal nekaj idej ter sestavil primerna sporočila in besedila. Poleg kreativnih rešitev na zunanjih oglasnih površinah je MOL na svoji spletni strani objavil še nekaj nasvetov, s katerimi lahko potrošniki na preprost način poskrbijo, da bodo njihove prakse manj obremenjujoče za planet, ter podprli trajnostno navdihnjene mlade modne oblikovalce.
VIR: MM
VIR: MM