Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.
Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.
Kratek opis akcije: Tudi tokratna komunikacijska akcija, v kateri so v ospredju stanovanjski in potrošniški krediti, temelji na »prijetnih dilemah«. Tistih sladkih skrbeh, ki nastopijo, ko se nam ni več potrebno ukvarjati s pomembnimi življenjskimi vprašanji. »Ponazorili smo jo z odločitvijo o moderni ali retro umetniški sliki, ki predstavlja le še piko na i v našem novem ali prenovljenem domu, do katerega smo prišli s pomočjo ugodnega stanovanjskega ali potrošniškega kredita Intese Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof
Kreativni direktor: Tom Mezga
Tekstopiska: Barbara Winkler Koren
Oblikovalka: Anja Škerjanc
Fotograf: Martin Baebler
Režiser: Oton Bačar
Produkcijska hiša: Albatross Films
Medijska agencija: Media Publikum
Začetek akcije: 5. maj 2024
VIR: MM