Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.

Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.

Kratek opis akcije: Tudi tokratna komunikacijska akcija, v kateri so v ospredju stanovanjski in potrošniški krediti, temelji na »prijetnih dilemah«. Tistih sladkih skrbeh, ki nastopijo, ko se nam ni več potrebno ukvarjati s pomembnimi življenjskimi vprašanji. »Ponazorili smo jo z odločitvijo o moderni ali retro umetniški sliki, ki predstavlja le še piko na i v našem novem ali prenovljenem domu, do katerega smo prišli s pomočjo ugodnega stanovanjskega ali potrošniškega kredita Intese Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije:
televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika:
Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor:
Tom Mezga

Tekstopiska:
Barbara Winkler Koren

Oblikovalka:
Anja Škerjanc

Fotograf:
Martin Baebler

Režiser:
Oton Bačar

Produkcijska hiša:
Albatross Films

Medijska agencija:
Media Publikum

Začetek akcije:
5. maj 2024

VIR: MM