Modeli RS niso edine športne različice avtomobilov, ki jih proizvaja Škoda. Preverite, v čem so modeli Sportline edinstveni in kaj lahko pričakujete od najnovejše različice, Superba Sportline.
Modeli RS niso edine športne različice avtomobilov, ki jih proizvaja Škoda. Preverite, v čem so modeli Sportline edinstveni in kaj lahko pričakujete od najnovejše različice, Superba Sportline.
Sportline je ena od Škodinih tradicionalnih oznak za avtomobile s športnim značajem. Zgodovina te linije opreme sega do modela Favorit v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Zadnja člana družine Sportline sta Kodiaq druge generacije in zdaj Superb četrte generacije.
Kodiaq Sportline
6
Oglejte si 6 fotografij
Delite galerijo
V trenutni paleti Škodinih modelov je tudi nedavno posodobljena Octavia dobila različico Sportline, električna SUV-a Enyaq in Karoq pa sta prav tako na voljo v različici Sportline. Oprema Sportline pri teh avtomobilih je podobna opremi Monte Carlo, ki jo Škoda na indijskem trgu trenutno ponuja pri modelih Fabia, Kamiq, Scala in Kushaq.
Octavia Sportline
5
Oglejte si 5 fotografij
Delite galerijo
Manjši modeli so zasnovani nekoliko bolj igrivo, kar odraža tudi oprema Monte Carlo, linija opreme Sportline pa v večjih avtomobilih zagotavlja športno eleganco. Poleg vizualnih značilnosti v zunanjosti in notranjosti imajo lahko modeli Sportline tudi športno podvozje za bolj dinamično vožnjo.
Prepoznavna kombinacija barv in materialov
Za modele Sportline so značilni detajli v črni sijaj barvi: spojlerji, ohišja zunanjih ogledal, okvir mreže hladilnika in drugi elementi. V opremi Sportline so tudi ekskluzivna platišča, pri električnih avtomobilih z velikostjo do 20 ali celo 21 palcev. Značilna je tudi oznaka Sportline na sprednjih vratih.
Enyaq Sportline
5
Oglejte si 5 fotografij
Delite galerijo
Modeli Sportline imajo tudi značilne elemente v notranjosti. "Mednje sodi kombinacija usnja in materiala Dinamica ter perforirano oblazinjenje sedežev. Volan je usnjen, detajli pa imajo učinek karbonskih vlaken," pravi Kateřina Vránová, vodja oddelka za barve in opremo.
Kateřina Vránová
vodja oddelka za barve in opremo
vodja oddelka za barve in opremo
Pri novem Superbu Sportline lahko kupci izbirajo med dvema različicama športne notranjosti. Suedia Sport ima sprednje športne sedeže z masažno funkcijo in je oblazinjena z umetnim usnjem. Opcija Sport Design Selection ima ergonomske sedeže s certifikatom AGR in kombinacijo oblazinjenja iz perforiranega in umetnega usnja. Ti sedeži imajo tudi masažno funkcijo in prezračevanje. Voznik ima na voljo trikraki usnjeni športni volan s črnimi šivi, okrašen z logotipom Sportline.
Karoq Sportline
5
Oglejte si 5 fotografij
Delite galerijo
Posamezni detajli se seveda razlikujejo od modela do modela, Škoda pa jih prilagaja ne le naravi konkretnega avtomobila, temveč tudi trenutnim zahtevam. Tako je bilo tudi pri novi generaciji modela Superb, ki so ga Škodini inženirji razvili skupaj s 'sorodnikom', modelom VW Passat. Oba modela si delita nekatere dele, vključno s sedeži. "Videz športnih sedežev smo lahko prilagodili našim potrebam, tako da Superb še naprej uporablja kombinacijo materialov in barv, ki je tako značilna za modele Škoda Sportline," poudarja Vránova.
Superb v družini Sportline
Vozilo ima tudi vrhunsko dodatno opremo in elemente, ki so značilni za Sportline. Med njimi so žarometi, progresivno krmiljenje, športno podvozje, ki je pri modelu Superb Sportline nižje za 15 milimetrov, in športna platišča. Opcijsko je na voljo tudi napredno podvozje DCC Sport.
Superb Sportline
6
Oglejte si 6 fotografij
Delite galerijo
Pri modelu Superb Sportline lahko kupci izbirajo med serijskimi 18-palčnimi poliranimi antracitnimi platišči Vela z mat črnimi aerodinamičnimi pokrovi, ter dvemi 19-palčnimi platišči - srebrnimi Aniara s črnimi aerodinamičnimi pokrovi ter povsem črnimi platišči Torcular. Klasične črne elemente, kot so okvir maske hladilnika, okenske obrobe, ohišja zunanjih ogledal, črni napis Škoda na zadku, logotipi Sportline in druge podrobnosti, tu dopolnjujeta posebej oblikovan sprednji odbijač in zatemnjena zadnja stekla (SunSet). Vsi ti elementi poudarjajo športni značaj vozila.
Oprema Sportline je na voljo za obe karoserijski različici, torej tako za Superb kot za Superb Combi.
Začelo se je s Favoritom
Načrt za osnovna načela različic Sportline je bil postavljen leta 1992 s posebno različico modela Favorit. Tega leta je avtomobil dobil posebno rdečo barvo, ki je drugi modeli niso imeli, zatemnjena stekla so bila serijska, tradicija črnih elementov pa se je začela s črnim lakiranjem stebričkov karoserije. Avtomobil je imel tudi posebno oblazinjenje sedežev in vratnih oblog. Izdelanih je bilo 3.001 primerkov avtomobila, ki je bil takrat označen kot "Sport line", in ta različica je danes redek zbirateljski predmet.
Naslednica modela Favorit, Felicia, je prav tako dobila različico Sportline. Felicia Sportline je uvedla usnjene elemente v notranjosti. Tudi prva Fabia je bila izdelana v različici Sportline s kromiranimi kljukami vrat, rdečimi varnostnimi pasovi in športnimi sedeži. Pri drugi generaciji Fabie so lahko kupci izbrali različici Monte Carlo in Sportline, pri čemer je bila različica Sportline na voljo kot paket opreme, ki je vključeval 17-palčna platišča, določeno barvo strehe (belo ali srebrno) in okna z višjo stopnjo zatemnitve, v notranjosti pa so bili na voljo športni sedeži ali pedala z jeklenimi pokrovi. Octavia je bila prvi od Škodinih večjih modelov z opremo Sportline, in sicer se je ta različica pojavila v drugi generaciji modela Octavia.
VIR: Škoda