Voyage ustvaril nepopisno evforijo v Mercator HM Šiška Ljubljana. Da bi si oboževalci zagotovili najboljše mesto in morda prejeli avtogram, so v Mercator prišli že ure pred dogodkom.

Voyage ustvaril nepopisno evforijo v Mercator HM Šiška Ljubljana. Da bi si oboževalci zagotovili najboljše mesto in morda prejeli avtogram, so v Mercator prišli že ure pred dogodkom.

/


Nagrajenci nagradnih iger so imeli ekskluzivno priložnost spoznati Voyaga, medtem ko so ostali oboževalci upali na podpis na majice Volim Tea in ledene čaje.

»Veseli nas, da smo mladim iz vseh koncev Slovenije omogočili srečanje z njihovim vzornikom. S ponudbo kot je Volim Tea in z njo izvirno digitalno kampanjo, ki smo jo lansirali ob prihodu izdelka na naše police potrjujemo, da razumemo mlade, poslušamo njihove želje, se jim znamo približati, jim omogočiti dodano vrednost nakupovalne izkušnje in, kar je najpomembneje, navdihniti,« so sporočili iz Mercatorja.

Oboževalci so svoje navdušenje delili tudi na družbenih omrežjih, kjer so poskrbeli, da je dogodek zaživel še širše. Voyage s svojim pozitivnim vplivom in kreativnostjo mladim nudi nekaj več – kombinacijo posebnih glasbenih in modnih stilov ter edinstvenosti – svežina pa se odraža tudi v njegovih ledenih čajih.

Da je Mercatorju uspelo pripeljati takšnega megazvezdnika, veliki Voyagevi publiki v Sloveniji omogočiti srečanje z zvezdnikom, ter njegove ledene čaje kot prvi v Sloveniji postaviti na trgovske police, ponovno dokazuje svojo usmerjenost v razumevanje potrošnika in pripravljenost prisluhniti zahtevam tudi najzahtevnejših kupcev kot je generacija Z. Poleg ledenega čaja Volim Tea, je v Mercatorju vedno prostor za inovativne novosti, kot je v tem trenutku na policah tudi jagodni sok Pola Pola, ki sta ga zasnovala zelo priljubljena reperja Jala Brat in Buba Corelli.

VIR: Pristno