Ajdovsko podjetje Mlinotest je v novo leto vstopilo z novo, pomlajeno podobo.

V svoji 150-letni zgodovini je Mlinotest že večkrat osvežil in zamenjal svoj logotip, pri čemer so sledili spremembam in razvoju podjetja ter trendom v komunikaciji. Zadnji logotip je z manjšimi spremembami predstavljal podjetje dobrih osemnajst let.


Zdaj predstavljajo osveženi logotip, ki ga je oblikovala agencija Markacija. Logotip ohranja osnovne elemente dosedanje podobe: poleg napisa Mlinotest in letnice nad samim imenom še vedno »kraljuje« prepoznavni zaviti M. Ta s svojo krivuljo sporoča več kot stoletje trajajočo tradicijo pekarstva in testeninarstva, vendar se v ključnih elementih pomlajuje z osveženo tipografijo, minimalistično izbiro barv in sodobnimi linijami.


»Sodobnejša, udarna tipografija v kombinaciji s temnejšo rdečo barvo podlage dosega večji kontrast in boljšo berljivost, izbrani žametni odtenek rdeče pa simbolizira žlahtnost in kakovost, ki ju podjetje zasleduje tako v iskanju surovin kot tudi v izdelkih, ki jih proizvaja. Osveženi in pomlajeni logotip, ki bo v letošnjem letu zamenjal podobo Mlinotesta na vseh komunikacijskih kanalih, tako tudi navzven predstavlja inovativnost in novo, mlado energijo, ki jo v Mlinotest vpeljujemo med svoje zaposlene in ne nazadnje tudi v izdelke, ki jih proizvajamo,« so za MM povedali v podjetju.

VIR: MM