Glavni kreativni direktor agencije Le Pub, ki je del italijanskega Publicisa, je pred nastopom na festivalu Zlati boben v intervjuju za MM razkril, zakaj so Heinekenove akcije tako uspešne.

Glavni kreativni direktor agencije Le Pub, ki je del italijanskega Publicisa, je pred nastopom na festivalu Zlati boben v intervjuju za MM razkril, zakaj so Heinekenove akcije tako uspešne.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Mihnea Gheorghiu se z oglaševanjem ukvarja že od 19. leta, v karieri pa je deloval v številnih svetovnih prestolnicah – od Singapurja, New Yorka in Toronta do Londona, Madrida, Pariza, in Amsterdama. Trenutno živi in dela v Milanu, kjer je dobro leto dni glavni kreativni direktor agencije Le Pub. Na festivalu Zlati boben bo z naročnikom, s predstavnico podjetja Heineken, govoril o učinkovitem, a sproščenem odnosu med stranko in agencijo, ki odseva v zgodbi o uspehu blagovne znamke. To, kar Heineken zaznamuje že 150 let.

NEPRESTANA RAST BLAGOVNE ZNAMKE

Za MM-a je med drugim povedal, da je zelo ponosen na njihovo partnerstvo s Heinekenom. »Z naročnikom se slišimo vsak dan in si zelo zaupamo. Naš odnos je odličen tudi zato, ker si radi nagajamo, torej izzivamo na pozitiven način, in to nam pomaga rasti že zadnjih sedem let,« uvodoma pove sogovornik. »V Heinekenu razumejo naš način dela, mi pa njihove poslovne potrebe. Skoraj 80 odstotkov najuspešnejših globalnih kampanj, ki smo jih izvedli v zadnjih treh letih, se je začelo proaktivno z obeh strani. V Heinekenu imajo na svetovni ravni neverjetne pobude, za katere smo si vedno enotni – hitro se lotimo projekta tudi sami in ga lokaliziramo. V pandemiji je blagovna znamka kot ena od prvih začela pomagati lokalom,« poda primer neprestane pripravljenosti v podetju.

Že konec marca 2020 (ko se je pandemija v Sloveniji v resnici šele dobro začela) so ustvarili platformo #backthebars, ki je v naslednjih letih pomagala ustvariti veliko pomembnih in zelo uspešnih kampanj. Gheorghiu nadaljuje: »Seveda pa proaktivnost pogosto izhaja tudi iz nas. Naš cilj je ustvariti najbolj zanimivo delo na svetu. Kako to doseči? V Le Pubu imamo neverjetno pronicljiv kreativni oddelek, ki je vedno korak pred časom in prepozna globalne trende ter priložnosti pred večino ljudi, kar sem jih spoznal. Vse se začne z idejo, pri kateri ni prostora za podatke. Po snovanju idej pa vklopimo še razum, podatke in strategijo ter zadevo z naročnikom izvedemo hitro ter učinkovito. Na kar se da zanimiv način, seveda,« pove smeje.  

ZLATI BOBEN SE VRAČA V PORTOROŽ

Festival Zlati boben se uradno začne danes zvečer, 9. oktobra, in sicer z otvoritvijo na zabavi »Warming Up Party« v lokalu News Café Bernardin. Naslednji dan, v torek, 10. oktobra, čaka obiskovalce celodnevni program predavanj o marketingu, odnosih z javnostmi, rabi umetne inteligence, trajnosti na področju oglaševanja, o razumevanju čustev v oglasih in podobno. Med govorci so Dániel Kabai, vodja kreativne strategije pri Netflixu za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, Rob Chalmers, vodja izkušnje znamke pri Dentsu Creative za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, Ashwini Deshpande, soustanoviteljica in direktorica oblikovalskega studia Elephant Design iz Indije, ki je ena od 50 najvplivnejših žensk po izboru revije Impact Magazine, in Amy Rodgers, vodja oddelka za vsebine pri WARC Creative v Veliki Britaniji. Po slavnostni podelitvi nagrad se bo Zlati boben sklenil z večerno zabavo »Golden Star Party« v Caffe Teatru v Piranu.

VIR: MM