Pri največjem slovenskem trgovcu z izdelki za dom in vrt lahko od zdaj naprej poklepetate tudi z AI-asistentko, ki so jo poimenovali M.AI.A (Merkurjeva AI-asistentka).
Pri največjem slovenskem trgovcu z izdelki za dom in vrt lahko od zdaj naprej poklepetate tudi z AI-asistentko, ki so jo poimenovali M.AI.A (Merkurjeva AI-asistentka). Rešitev je Merkurjeva ekipa razvila v sodelovanju z Agencijo 101.
Kratek opis akcije: V Merkurju pravijo, da se s tem postopno podajajo na pot k vključevanju umetne inteligence v procese odnosov s kupci. Storitev uporabnikom omogoča postavljanje vprašanj, povezanih z uporabo različnih Merkurjevih izdelkov, več o njej pa smo zapisali tu.
Pa še ena zanimivost: fotografija in videz AI-asistentke je prav tako delo orodja za ustvarjanje fotografij s pomočjo umetne inteligence, med parametre za ustvarjanje fotografije pa so avtorji dodali značilne lastnosti Merkurjevih svetovalcev, denimo prijaznost.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, lastni kanali
Predstavnika naročnika: Maja Ambrož in Blaž Potočnik
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Tekstopiska: Vita Jordan
Digitalna producentka: Kristina Zidar
Umetniški vodja: Primož Kos
Oblikovalka: Sandra Stancheska
Spletni razvijalec: Jan Zidar
Digitalna agencija: Agencija 101
VIR: MM