Pri največjem slovenskem trgovcu z izdelki za dom in vrt lahko od zdaj naprej poklepetate tudi z AI-asistentko, ki so jo poimenovali M.AI.A (Merkurjeva AI-asistentka).

Pri največjem slovenskem trgovcu z izdelki za dom in vrt lahko od zdaj naprej poklepetate tudi z AI-asistentko, ki so jo poimenovali M.AI.A (Merkurjeva AI-asistentka). Rešitev je Merkurjeva ekipa razvila v sodelovanju z Agencijo 101.

Kratek opis akcije: V Merkurju pravijo, da se s tem postopno podajajo na pot k vključevanju umetne inteligence v procese odnosov s kupci. Storitev uporabnikom omogoča postavljanje vprašanj, povezanih z uporabo različnih Merkurjevih izdelkov, več o njej pa smo zapisali tu.

Pa še ena zanimivost: fotografija in videz AI-asistentke je prav tako delo orodja za ustvarjanje fotografij s pomočjo umetne inteligence, med parametre za ustvarjanje fotografije pa so avtorji dodali značilne lastnosti Merkurjevih svetovalcev, denimo prijaznost.


Elementi akcije:
digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavnika naročnika:
Maja Ambrož in Blaž Potočnik

Vodja projekta v agenciji:
Marjan Štangelj

Vodja digitala:
Uroš Svenšek

Kreativni direktor:
Matjaž Germ

Tekstopiska:
Vita Jordan

Digitalna producentka:
Kristina Zidar

Umetniški vodja:
Primož Kos

Oblikovalka:
Sandra Stancheska

Spletni razvijalec:
Jan Zidar 

Digitalna agencija:
Agencija 101

VIR: MM