Finale lige v ameriškem nogometu NFL oz. Super Bowl bo letos 12. februarja, že zdaj pa je znanih kar nekaj oglaševalcev, ki so se odločili, da bodo svoje oglase predvajali med oglasnimi bloki, ki veljajo za najbolj gledane in najdražje.

Ker ob ogledu športne prireditve prijajo hladno pivo in prigrizki, predstavljamo dražilne oglase treh pivovarjev in dveh blagovnih znamk čipsa. Vsem je skupna odločitev, da v oglase vključijo znane obraze.

Heineken se je letos odločil za oglaševanje brezalkoholnega Heinekena 0.0 v partnerstvu s studiom Marvel. Oglaševalsko akcijo so začeli z dražilnim filmom, v katerem nastopa igralec Paul Rudd kot Ant-Man. Superjunak poudarja, da mu pitje brezalkoholnega piva omogoča, da uživa v svoji priljubljeni pijači in hkrati opravlja svoje delo – torej rešuje svet.

Tudi Budweiser se je za začetek odločil za dražilne oglase, v katerih slišimo glas igralca Kevina Bacona.

Za kaj več bo treba še počakati, do takrat pa si lahko ogledate deset najbolj znanih Budweiserjevih oglasov na Super Bowlu do zdaj:
Ljubitelji komedije iz leta 1980 Caddyshack se bodo spomnili kultne vloge Billa Murrayja kot vratarja Carla Spacklerja. Tokrat se je v to vlogo postavil Tony Romo, nekdanji obrambni igralec ekipe Dallas Cowboys, v oglasu za pivo Michelob Ultra.

Raper Jack Harlow bo obraz oglasa za čips Doritos, pri blagovni znamki PopCorners pa so k sodelovanju povabili igralca Bryana Cranstona in Aarona Paula, ki bosta po dolgem času stopila v čevlje svojih likov iz serije Kriva pota (v izvirniku Breaking Bad).

VIR: MM