Po tem, ko smo sredi oktobra poročali, da je agencijska mreža McCann po novem prisotna tudi v Sloveniji, nas je zanimalo, kako jim gre na našem trgu.

Po tem, ko smo sredi oktobra poročali, da je agencijska mreža McCann po novem prisotna tudi v Sloveniji, nas je zanimalo, kako jim gre na našem trgu.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Agencija Ginger Communication Hub je oktobra prevzela povezovanje mreže McCann Worldgroup za slovenski trg in ustanovila blagovno znamko McCann Ljubljana, katere direktor je Žiga Anžlovar, ki je za MM dejal: »Že pred tem smo od začetka letošnjega leta s partnerjem iz I&F Grupe temeljito delali na ustanovitvi nove agencije. McCann Ljubljana je sinergija med najboljšo globalno mrežo v svojem razredu, regionalnim znanjem I&F Grupa in drznimi lokalnimi talenti.«

Agencija je specializirana kot kreativno-strateška agencija in je usmerjena v razvoj učinkovitih oglaševalskih rešitev tako na lokalni kot regionalni ravni. »Naš cilj ni le prisotnost na lokalnem trgu, ampak tudi na regionalni ravni; pri tem pa bomo imeli močno podporo agencij, ki delujejo znotraj I&F Grupe v Jugovzhodni Evropi.« Ekipo po besedah direktorja sestavljajo mladi in zelo prilagodljivi posamezniki, pripravljeni na različne izzive na področju oglaševanja. »Večji kot je izziv, bolj smo motivirani. V poslu nas resnično vodi slogan naše globalne mreže Vodi nas razum, navdihuje nas strast

MCCANN LJUBLJANA ŽE ZAVIHAL ROKAVE

McCann Ljubljana je že izvedel več uspešnih projektov za stranke, med drugim za Lidl, IKEO, EnaA, Eurospin, PPD Aperol, Thriverse in Autobrief. »Vseeno pa aktivno iščemo nova močna partnerstva. Naša prednost je v prilagajanju unikatnim potrebam in zahtevam posameznega naročnika ter soustvarjanju kreativnih in učinkovitih rešitev, prilagojenih njihovim potrebam. Za pridobivanje novih strank bomo izkoristili svojo mrežo in lokalno prisotnost, imamo pa že kar nekaj vabil na pitche,« zaključi Anžlovar.

VIR: MM