Matej Lončarić bo kot digitalni direktor odgovoren za digitalno poslovanje Pro Plusa v Sloveniji in RTL na Hrvaškem.
Matej Lončarić bo kot digitalni direktor odgovoren za digitalno poslovanje Pro Plusa v Sloveniji in RTL na Hrvaškem.
Preden se je pridružil družbi CME Adria, je Matej Lončarićrazvijal digitalne strategije in poslovne načrte za različne projekte v družbi Styria. Bil je idejni vodja največje hrvaške video platforme za generacijo Z JoomBoos. Vodil je tudi digitalno preobrazbo informativnega kanala 24sata, pri čemer je nadzoroval celotno video strategijo. Bil je tudi mentor pri Inovacijskem inkubatorju. Po uspehu JoomBoosa je razvijal druge blagovne znamke v regiji, kot sta Joonglaa v Sloveniji in Roosvaaj v Srbiji.
Preden se je pridružil družbi CME Adria, je Matej Lončarićrazvijal digitalne strategije in poslovne načrte za različne projekte v družbi Styria. Bil je idejni vodja največje hrvaške video platforme za generacijo Z JoomBoos. Vodil je tudi digitalno preobrazbo informativnega kanala 24sata, pri čemer je nadzoroval celotno video strategijo. Bil je tudi mentor pri Inovacijskem inkubatorju. Po uspehu JoomBoosa je razvijal druge blagovne znamke v regiji, kot sta Joonglaa v Sloveniji in Roosvaaj v Srbiji.
»Ponudba novih inovativnih rešitev pri razvoju digitalnih kanalov, osredotočanje na prihodnost in nadaljnja nadgradnja naše pretočne platforme Voyo, ob upoštevanju monetizacije naročniškega videa na zahtevo, bodo pospešili digitalno preobrazbo. Ni boljšega mesta za nadaljevanje moje kariere,« dodaja digitalni direktor CME Adria Matej Lončarić.
VIR: MM - Marketing Magazin