Na podelitvi nagrad Marketinška odličnost 2024 na Slovenski marketinški konferenci, ki se je odvila v Portorožu, je Marles s strani strokovne žirije prejel posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj s projektom Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles.
Maribor, 31. maj 2024 – Na podelitvi nagrad Marketinška odličnost 2024 na Slovenski marketinški konferenci, ki se je odvila v Portorožu, je Marles s strani strokovne žirije prejel posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj s projektom Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles.
Marles, podjetje z več kot 125-letno tradicijo izvirnih rešitev na področju gradnje sodobnih lesenih montažnih objektov v Evropi, je na včerajšnji podelitvi nagrad na Slovenski marketinški konferenci prejel posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj. »Zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko lahko v podjetju naredi marketing, če le ima dovolj veliko vlogo, in preporoda, ki ga je marketinška strategija prinesla znamki,« svojo odločitev utemeljuje strokovna žirija.
Družbena odgovornost, okolju prijazno poslovanje in nenehni razvoj so vodila, ki jih podjetje ohranja na vrhu lestvice prioritet.
"V preteklem letu smo predstavili nove strateške usmeritve in novo podobo blagovne znamke Marles, pri čemer smo ostali zvesti našim trdnim temeljem. Hvaležna in ponosna sem na priznanje stroke za naš pristop, ki združuje tradicijo z inovacijami in močnim fokusom na kupca. To priznanje potrjuje, da smo na pravi poti, in odraža trud ter predanost naše ekipe. Najpomembnejše je, da potrjuje, kako ključna je ekipa za naš uspeh, Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu. Nika Bratović, vodja marketinga in komunikacij v Marlesu je dodala: »V čast mi je biti del blagovne znamke s tako bogato tradicijo. Ponosna sem, da sem lahko del Marlesove zgodbe. Za nami je izjemno leto, polno vloženega truda, raziskovanja in realizacije. V podjetjih pogosto slišimo, da 'vsi smo marketing', in točno tako se počutim tudi znotraj Marlesa, kjer so sodelavci, tako prejšnji kot zdajšnji, zgradili izjemno blagovno znamko. Ponosni smo, da je bila preobrazba tako dobro sprejeta tako znotraj podjetja kot v javnosti.«
Stanovska nagrada Marketinška odličnost velja za krovno priznanje strokovnosti in vrhunskega delovanja na področju marketinga pri nas. Strokovna žirija vsako leto v več kategorijah oceni vrhunske dosežke domačih podjetij in družb s področja marketinga in izbranim projektom dodeli najvišje priznanje. S priznanjem je Marles še dodatno utrdil svoj položaj med vodilnimi proizvajalci lesenih montažnih hiš in s prejemom stanovske nagrade obeležil svoj doprinos k napredku v panogi.
Podjetje Marles Hiše
Marles ima več kot 125-letno tradicijo izgradnje zeleno-vativnih, z naravo povezanih, naprednih rešitev iz lesa. Marles hiše je vodilni ponudnik izvirnih rešitev na področju gradnje sodobnih lesenih montažnih objektov v Evropi in je danes največji slovenski proizvajalec montažnih objektov in predstavlja sinonim za trajnostno gradnjo. Marles je zgradil že več kot 30.000 individualnih objektov, več kot 400 vrtcev in šol in ima pomembno strateško vlogo pri razvoju trajnostne lesene montažne gradnje.
Naši domovi se ujemajo s pričakovanji zadovoljnih in srčnih ljudi, katerim je mar za okolje in želijo ohranjati povezanost z naravo. S svojimi izvirnimi inženirskimi rešitvami prispevajo k napredku v panogi in spodbujanju trajnostne lesene montažne gradnje.
Nagrajeni: SuperBrands 2024, Company Wall – zlata bonitetna odličnost, BigSee Architecure Award 2024
Člani Združenj: Ambasador Slovenskega Gospodarstva. GREEN. CREATIVE. SMART.
Ključni partnerji: Bramac, Hasslacher, Helopal, Hsbcad, Hundegger, Inoterm, James Hardie, Jezeršek, Knauf Insulation, Marles PSP, Pirnar, Remoplast, Schiedel, Sihga, Sto, Velux, Würth
VIR: Marles